تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820125891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت از بخش خصوصی در گردشگری حمایت می کند/با اخلاق ایرانی ،اسلامی از گردشگران پذیرایی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس جمهور : دولت از بخش خصوصی در گردشگری حمایت می کند/با اخلاق ایرانی ،اسلامی از گردشگران پذیرایی کنیم خبرگزاری پانا: رییس ‌جمهور در جمع معاونان و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تبریک هفته میراث فرهنگی ، رفتار با گردشگران خارجی و داخلی را مهم و مقدم بر اهمیت خود آثار و اماکن تاریخی دانست.
۱۳۹۳ دوشنبه ۵ خرداد ساعت 12:37



به گزارش خبرگزاری پانا، حسن روحانی گفت: باید با گردشگران مخصوصا گردشگران خارجی، با اخلاق ، ادب و میهمان نوازی ویژه ایرانی و اسلامی برخورد کنیم . روحانی افزود: اساس اسلام اخلاق و ادب است و ایرانیان به اخلاق رسول اکرم(ص) و امامان معصوم (ع) مزین هستند و این را باید به گردشگران خارجی بیشتر معرفی کنیم. رییس جمهور تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید نقش خود را در اقتصاد مقاومتی به ویژه در عرصه اشتغال و ارز آوری به نحو شایسته به انجام رساند. روحانی بر حضور بخش خصوصی در عرصه گردشگری و صنایع دستی به منظور سرمایه گذاری در جهت حفظ و نگهداری آثار و بناهای تاریخی، ایجاد اماکن و هتل ها و کارگاه های صنایع دستی تاکید کرد و گفت: دولت از طریق صندوق توسعه ملی و اعطای تسهیلات، از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کند. رییس جمهور با اشاره به حاکمیت عصر ارتباطات در دنیای امروز و رد هرگونه بداخلاقی و تندخویی با گردشگران خارجی و داخلی، تصریح کرد: "می توانیم با حفظ شئون اسلامی و توجه به امنیت ملی، با برخورد مناسب با گردشگران خارجی ایرانیت و اسلامیت مان را توام با اخلاق و رفتار حسنه به آنان معرفی کنیم." روحانی در این نشست همچنین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت را برای حفظ و توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بررسی کرد. روحانی همچنین از نمایشگاه نمونه‌هایی از فعالیت های گوناگون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیدن کرد و به فرش نفیس در حال بافت ویژه حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) ‌گره زد. همچنین رئیس جمهور از سه فرش نفیس بافته و آماده شده برای حرم های مطهر حضرت امیرمومنان علی (ع) ‌در نجف اشرف، امامین عسگریین (ع) در سامراء ‌و امامین جوادین (ع) در کاظمین دیدن کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن