تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 36 شرکت خارجي در يازدهمين همايش صنعت پتروشيمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶ب.ظ)
معاون مدير عامل شرکت پتروشيمي ايران خبر داد؛ حضور 36 شرکت خارجي در يازدهمين همايش صنعت پتروشيمي يازدهمين نمايشگاه صنعت پتروشيمي در روزهاي 17 و 18 خرداد در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد حسن پيوندي با حضور در جمع خبرنگاران رسانه هاي جمعي از برگزاري قريب الوقوع يازدهمين همايش صنعت پتروشيمي در روزهاي 17 و 18 خرداد خبر داد.
وي با اشاره به اين مطلب که در طول برنامه دوم و سوم 8 همايش تخصصي براي صنعت پتروشيمي برگزار شده بود، افزود: در سال هاي گذشته برگزاري همايش صنعت پتروشيمي به صورت دو سالانه بود و اساسا قرار نبود همايش يازدهم در سال جاري برگزار شود اما با توجه به شرايط خوب ديپلماتيک و جلسات موفق دولت با مذاکره کنندگان اروپايي، تصميم به برگزاري اين همايش در خرداد ماه سال جاري گرفته شد.
معاون مدير عامل شرکت پتروشيمي ايران در ادامه افزود: برنامه ريزي براي برگزاري اين همايش در مدت 2 ماه انجام شد و اين در حالي است که براي همايش هاي گذشته بيش از يکسال برنامه ريزي مي شد.
وي با مفيد دانستن همايش صنعت پتروشيمي براي تامين فاينانس طرح هاي اين صنعت گفت: تعداد درخواست ها براي حضور در همايش يازدهم بسيار زياد بوده است و تا به امروز حضور 226 شرکت ايراني و 36 شرکت خارجي قطعي شده است.
اين مقام مسئول؛ در مورد تعداد مدعوين همايش يازدهم نيز گفت: 58 نفر از مدعوين ما وابسته به شرکت هاي بين المللي بوده و 780 نفر نيز از ايران در روزهاي برگزاري همايش ميهمان صنعت پتروشيمي هستند.
وي با اشاره به وجود برخي از محدوديت ها در روز اول همايش و نبود امکان پذيرايي از تمام مدعوين در آن روز گفت: با تلاش همکاران بنده در صنعت پتروشيمي، سعي بر اين است که در روز دوم با رفع محدوديت هاي موجود، امکان حضور تمام مدعوين در همايش فراهم شود.
پيوندي ادامه داد: در کنار همايش يازدهم، نمايشگاهي از دستاوردها و فعاليت هاي صنعت پتروشيمي نيز داير خواهد بود که با توجه به ارائه کاتاليست ها و تجهيزات سخت افزاري؛ نقش موثري در برگزاري همايش خواهد داشت.
وي با اشاره به اين مطلب که در همايش يازدهم برنامه کاري صنعت پتروشيمي ارائه خواهد شد، تاکيد کرد: بحث خصوصي سازي در صنعت پتروشيمي که در دولت قبل رنگ جديدي به خود گرفت، مورد قبول ما نيست زيرا در خصوصي سازي هاي سال هاي گذشته، حق 20 درصدي شرکت پتروشيمي ناديده گرفته شده است و در همايش يازدهم برنامه هاي جديد شرکت در زمينه خصوصي سازي را ارائه خواهيم کرد.







»
تصاویر مرتبط

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن