تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري چهاردهمين اجلاس روابط عمومي دانشگاههاي علوم پزشكي منطقه يك كشور در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۴ب.ظ)
برگزاري چهاردهمين اجلاس روابط عمومي دانشگاههاي علوم پزشكي منطقه يك كشور در لرستان چهاردهمين اجلاس روابط عمومي دانشگاههاي علوم پزشكي منطقه يك كشور در دانشگاه علوم پزشکي استان لرستان برگزارشد.
به گزارش خبرگزاري موج،چهاردهمين اجلاس روابط عمومي دانشگاههاي علوم پزشكي منطقه يك كشور با حضور دكتر كورش ساكي رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان ، مهندس بازوند مدير كل صدا وسيماي لرستان ، مهندس رضا سپهروند مدير كل روابط عمومي واموربين الملل استانداري لرستان ، اعضاءشوراي روابط عمومي دانشگاههاي منطقه يك كشور شنبه 3 خرداد 93 در سالن كنفرانس حوزه رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد .
دكتر كورش ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با تبريك سوم خرداد، روز مقاومت، ايثار و پيروزي ،وآزادسازي خرمشهر اظهار داشت: نقش روابط عمومي ها انعكاس كننده وضعيت و عملكرد سازمانهاست و در اين رابطه آگاهي وشناخت مي تواند دست مايه قضاوتها قرار گيرد بنحوي كه اگر كسي شناخت و آگاهي مطلوبي نداشته باشد علاوه براينكه در مرحله قضاوت ها ناتوان است بلكه در تمامي عرصه ها ناكام خواهد ماند از اين روبايد حق وباطل را آگاهانه شناخت .
وي با اشاره به فريب رسانه اي قدرتهاي استكباري وبا حربه هايي همچون مخلوط كردن حق وباطل خاطر نشان كرد :قدرت هاي استكباري با استفاده از شيوه هاي نادرست اطلاع رساني و با مخلوط كردن حق و باطل سعي در فريب افكار عمومي در سطح جهان دارند و بايد در اين راه با الگوپذيري از پيامبر اعظم (ص) كه رسالت خود را بدون دخل وتصرف به جهانيان اعلام كرد عمل كنيم و در ابلاغ پيام خود با صداقت برخورد نماييم.
ايشان با اشاره به انحراف در حوزه هاي پيام رساني دنياي استكبار افزود :آنها هرگز متعهد و ملتزم به بحث امانت وصداقت در حوزه اطلاع رساني نيستند و همه اخبار و اطلاعات را به نفع خود با انحراف كامل بيان مي كنند .
وي در ادامه افزود:نوع جهان بيني و ديد گاه هاي ما با نوع جهان بيني غربي ها بسيار متفاوت است و ما در ميدان ارزشها ،كرامت انسان و تعالي بخشي حركت مي كنيم و آنها در حوزهاي مادي و مالي وصوري فعالند از اين رو نوع رسالت ما با آنها از هر لحاظ بصورت بنيادين متفاوت است.
ايشان با اشاره به فاكتورهاي اساسي براي درست رساندن پيام به جامعه از طريق روابط عمومي ها گفت :بايد پيام رساني همراه با خلاقيت ، جذابيت ، تنوع و هنر نو آوري باشد تا مخاطب را به سمت خود هدايت كنيم و دست اندر كاران روابط عمومي ها بايد افرادي خلاق ،متفكر ،نو آور و هنرمند باشند و دائما مخاطب را براي ابلاغ پيام خود فعال نگه دارند تا در عرصه اطلاع رساني علاوه بر هوشياري ،با ابزارهاي ارزشي در برابر كيد شيطاني دنياي استكبار بايستيم .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن