تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818855426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارچه میوه و تره بار سنندج به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازارچه میوه و تره بار سنندج به بهره برداری رسید سنندج- ایرنا- همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، بازارچه میوه و تره بار شهرداری سنندج روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، شهردار سنندج در حاشیه افتتاح این بازارچه گفت: این بازارچه در زمینی به مساحت هزار و 400 متر مربع و با سازه اسکلت فلزی با سقف سبک و نما ترکیب آجر و سیمان احداث شده است.
کامیاب شادمان با بیان اینکه این بازار دارای 28 دهنه مغازه با متراژهای 20 تا 48 متر است افزود: برای احداث این بازار پنج میلیارد ریال از منابع داخلی هزینه شده است.
وی دارا بودن سیستم برق مرکزی و تاسیسات شهری، اتاق کنترل و نظارت و نگهبانی، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی مجزا، سقف پی وی سی، عایق حرارتی و دارا بودن امتیاز تلفن برای هر غرفه را از مهم ترین مشخصات این بازار عنوان کرد.
شهردار سنندج 520 متر مکعب پی کنی، 485 متر مکعب پی سازی با سنگ لاشه،81 متر مربع نماسازی مالون، 14 هزار کیلوگرم آرماتور بندی و 260 متر مکعب اجرای بتن ریزی را از جمله فعالیت های انجام شده در راستای احداث این بازار ذکر کرد.
وی اظهار کرد: همچنین 15 هزار و 400 کیلوگرم اجرای سقف ذوزنقه ای،312 متر مکعب آجر و سنگ نما، دو هزار و 400 متر کاشی کاری و 44 تن اسکلت فلزی و اجرای سقف کاذب از دیگر فعالیت های انجام شده در جهت احداث این بازار است.
شادمان اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این بازار علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش شهروندان، زمینه کاهش حضور مردم در هسته مرکزی و کاهش ترافیک سطح شهر فراهم شود.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن