تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح ساختار دستگاه‌های اجرایی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عسکری آزاد:
اصلاح ساختار دستگاه‌های اجرایی آغاز شد
معاون جانشين معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، گفت: اجرای اصلاح ساختار دستگاه‌های اجرایی از معاونت توسعه مدیریت رییس جمهور آغاز شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود عسکری آزاد اظهار داشت: به عنوان دستگاه پیشگام و اولين سازمان دولتي با اصلاح ساختار تشکیلاتی و کاهش پست‌های سازمانی اجراي سياست‌هاي كلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري را آغاز كرده‌ايم و تا اجراي كامل اين سياست‌ها در تمامی دستگاه‌های اجرایی، پي‌گير تحقق عملي آنها هستيم.
 
وی ادامه داد: جانشين معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور با اظهار اين مطلب افزود: علی رغم آنکه طی این مدت ماموریت‌های معاونت افزایش و گسترش یافته و بازنگری قانون مدیریت خدمات کشوری، تهیه نقشه راه اصلاح نظام اداری و نیز تهیه نقشه راه دولت الکترونیک در دستور کار این معاونت بوده و به نوعی همه آنها در موعد مقرر نهایی، تکمیل و آماده برای ارسال به هیات محترم دولت شده و برخی نیز به تصویب شورای عالی رسیده و توسط رئیس جمهور  به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، در پست‌های مدیریتی معاونت بیش از 49 درصد کاهش ایجاد کرده‌ایم.
 
جانشين معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور  بیان داشت: در تشكيلات قبلي اين معاونت تعداد پست‌های سازمانی رئيس امور، رئيس مركز و مشاور معاونت را که همتراز معاون وزیر است 4/44 درصد كاهش داده‌ایم و تعداد پست‌هاي مديركل، معاون امور، مشاوران معاونان كه هم تراز مديركل محسوب مي‌شوند نیز 61 درصد كاهش یافته است.
 
عسكري آزاد در مورد تعداد روساي گروه و اداره در تشكيلات قبلي و فعلي اين معاونت گفت: در اين بخش نزديك به 48 درصد كاهش ايجاد شده است. 
 
جانشين معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور در ادامه افزود: تعداد پست‌هاي تشكيلات معاونت در حوزه ساير كاركنان حدود 7/43 درصد كاهش یافته است.
 
وي افزود: مفاد و روح 8 برنامه اصلاح نظام اداري، ايجاد تحول در ساختار و رفتار نظام اداري است و اهتمام اين معاونت به جد، متوجه اجراي دقيق و تحقق كامل سياست‌هاي كلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري در تماميت نظام اداري و دستگاه‌هاي اجرايي است و با نظارت مستمر و كنترل دقيق ضمن آنكه تلاش مي‌كنيم در ارايه خدمات به مردم شريف كمترين خلل و كاستي ايجاد نشود.
 
عسکری آزاد در پایان گفت:  اندازه دولت را از حيث ساختار نيروي انساني منطقي و رفتار آن را مردم محور، مشتري‌محور و قابل اندازه‌گيري خواهيم نمود و با توسعه دولت الكترونيك و رقابتي نمودن فضاي ارائه خدمت و باز تعريف نقش دولت در كنار ساير فعالان توسعه مانند بخش‌ غيردولتي، تعاوني‌ها، تشكل‌هاي اجتماعي غيردولتي،مديريت محلي، مي‌كوشيم بر اساس آموزه‌هاي نوين و تجربه شده مديريت، نظام اداري را بازمهندسي و اصلاح كنيم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن