تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804584874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آئین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در بندر دیر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش خبری تصویری/
آئین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در بندر دیر برگزار شد
بوشهر - خبرگزاری مهر: مراسم معنوی سوم خرداد گرامیداشت آزادی خرمشهر با حضور مسئولان، رزمندگان و جانبازان و اقشار مختلف مردم در مصلی جمعه شهر دیر برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر صبح شنبه در این آئین گفت: خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست بلکه تاریخ گویای ایثارگری و مقاوت و سند افتخار یک ملتی است که برای دفاع و حیثیت خود از جوانان برومند خویش گذشتند تا بر دروازه‌های این شهر برای همیشه حجله فتح و ظفر برافراشته کنند. سرهنگ پاسدار میرزا احمدی افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی که از سوی دشمنان ایران برای براندازی این نظام طراحی شده بود نه تنها باعث براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشد بلکه عامل تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم شد. فرمانده سپاه دیر گفت: رزمندگان ما به خاطر تکلیف به جبهه ها اعزام می‌شدند و این احساس تکلیف بود که رزمندگان ما وارد عملیات می شدند و توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: موتور محرکه رزمندگان اسلام افکار و آموزه‌های امام  امت بود که به جوانان ما تزریق می شد. میرزا احمدی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما می دانند که دیگر با جنگ نظامی قادر به شکست جمهوری اسلامی ایران نیستند به همین خاطر سعی دارند از طریق جنگ فرهنگی به خانه های ما نفوذ پیدا کنند و از طرق فضای مجازی و ماهواره سعی دارند که افکار جوانان ما را سست کنند و امروز این وظیف همه ماست که جوانان مان را برای محافظت از حیله های دشمنان آموزش و آگاه کنیم. شهدا با تکیه بر مکتب عاشورا حماسه‌آفرینی کردند یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دراین آیین گفت: شهیدان خالص و با خدا رفیق بودند و گویا همیشه در آغوش خدا انس گرفته بودند. علی دوازده امامی افزود: شهدا با قرآن این کتاب الهی رفیق بودند و افتخار به قرآن کنیم که آینده برای ما نشان می دهد. یکی دیگر از جانبازان دفاع مقدس گفت: شهدا در مکتب امام حسین(ع) درس یاد گرفته بودند و حسین وار در راه خدا به درجه شهادت نائل شدند.

علی بابکی افزود: شهدا به فرمان امام امت لبیک گفته و در مقابل دشمن جانانه ایستادند ویکی پس دیگری جان خود را در راه اسلام نثار کردند. این یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: امدادهای غیبی و کمک های اهل بیت(ع) و رشادت های رزمندگان، معنویت رزمندگان را افزایش می داد و می توانستند پیروزی را یکی پس از دیگری به دست آورند. حماسه سوم خرداد مملو از مقاومت و ایثار وپیروزی است مسئول اجتماعی فرهنگی سپاه ناحیه سیدالشهدا شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هدف از این مراسم انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروزی و آینده است. سرگرد پاسدار عبدالله میرزایی افزود: حماسه سوم خرداد فتح خرمشهر، اتفاقی که مملو از مقاومت و ایثار و پیروزی و نشان از دلیر مردی و از خودگذشتگی شیر دلان ایران اسلامی داشت تا حماسه ای ژرف را بیافرینند.

وی گفت: تاکنون این امت اسلامی و ولایت مدارنشان داده که در سخت ترین شرایط، دست از آرمان های خود وانقلاب اسلامی بر نمی دارند. دیر هفت شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم کرد مسئول ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد آزادی خرمشهر اضافه کرد: از شهرستان دیر هفت شهید به نام های شهید امینی، اندرخور، فرهانی، کرمی، آورنده، جفاکش و عمرانی و دو آزاده شهید سید محمد موسوی و غلامعباس دشتی از شهدای عملیات بیت المقدس فتح خرمشهر هستند. وی ادامه داد: این مراسم به همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سیدالشهدا،حوزه قدس دیر و بسیج خواهران شهرستان دیربرگزار شده است.

این مراسم با مداحی، تواشیح و خاطره گویی توسط جانبازان یحیی ابطحی، علی بابکی، علی دوازده امامی و سعید رضا چاووشی از گروه قمر بنی هاشم شهر قم همراه بود و در پایان به برندگان مسابقه هدایایی اهدا شد.


۱۳۹۳/۳/۳ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن