تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805240988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نشست هم‌اندیشی مهاجرین افغان برای کمک به مناطق آسیب دیده عنوان شد ضعف اطلاع‌رسانی در برخی مناطق آسیب‌دیده شمال افغانستان/ به مناطق هم‌جوار «بدخشان» کمک نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست هم‌اندیشی مهاجرین افغان برای کمک به مناطق آسیب دیده عنوان شد
ضعف اطلاع‌رسانی در برخی مناطق آسیب‌دیده شمال افغانستان/ به مناطق هم‌جوار «بدخشان» کمک نشده است
در نشست هم‌اندیشی مهاجرین افغان برای کمک به مناطق آسیب دیده شمال افغانستان، با انتقاد از ضعف اطلاع‌رسانی در برخی مناطق از مقامات افغان خواسته شد به سایر مناطق آسیب‌دیده در شمال این کشور نیز توجه لازم صورت گیرد.

خبرگزاری فارس: ضعف اطلاع‌رسانی در برخی مناطق آسیب‌دیده شمال افغانستان/ به مناطق هم‌جوار «بدخشان» کمک نشده است



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، نشست هم‌اندیشی جمعی از مهاجرین افغان برای بررسی وضعیت مناطق آسیب دیده شمال افغانستان شب گذشته در سالن اجتماعات «مؤسسه خیریه سیدالشهدا(ع)» در مشهد برگزار شد.

«آیت الله علوی‌نژاد بلخی» یکی از علمای افغانستان و عضو ستاد کمک‌رسانی مهاجرین افغان مقیم مشهد به مناطق آسیب دیده شمال افغانستان، در این نشست ضمن عرض تسلیت به خاطر قربانیان حوادث اخیر که در مناطق بدخشان و دیگر مناطق شمال افغانستان جان خود را از دست داده‌اند از عموم مهاجرین افغان خواست که به هموطنان خود که دچار آسیب‌های فراوانی در حوادث طبیعی اخیر شده‌اند توجه بیشتری نشان دهند.

آیت‌الله علوی‌ نژاد این عالم افغان در ادامه افزود: حوادث اخیر و هم‌دردی مردم نشان از هویت ملی آنان دارد که به دور از قوم‌گرایی به کمک آسیب‌دیدگان این حوادث شتافتند. «بصیراحمد حسین زاده»، عضو هیت امنای مؤسسه خیریه سیدالشهدا(ع) نیز گزارش هیئت اعزامی این مؤسسه به مناطق آسیب‌دیده شمال افغانستان را بیان کرد و افزود: طبق بررسی هیئت اعزامی این مؤسسه به شمال افغانستان، خسارات وارده به برخی از مناطق شمال این کشور همانند بدخشان و در برخی موارد بیشتر از بدخشان بوده که متأسفانه اطلاع‌رسانی مؤثری در این زمینه صورت نگرفته است.

وی در ادامه افزود: در بسیاری از مناطق یاد شده که در فقر شدیدی نیز به سر می‌برند، منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی مردم 100 درصد تخریب شده و دولت افغانستان و مجامع جهانی نیز تا کنون به این مناطق هیچ گونه کمکی نکرده‌اند.

«محمد حسن زاده»، مسئول مالی ستاد کمک رسانی مهاجرین افغان نیز گزارشی از روند جمع‌آوری کمک‌های نقدی مهاجرین افغان را تشریح کرد و افزود: امیدواریم به زودی با همکاری مؤسسات خیریه مهاجرین کمک‌های جمع آوری شده را به دست نیازمندان واقعی در بدخشان و دیگر مناطق شمال افغانستان برسانیم. «غلام سرور حمیدی» مسئول مؤسسه خیریه سیدالشهدا(ع) ضمن بیان وضعیت آسیب‌دیدگان حوادث اخیر در شمال افغانستان، نحوه کمک‌رسانی این مؤسسه به مناطق بدخشان و ولایات همجوار را تشریح کرد و افزود: خسارات وارده به برخی از مناطق بسیار زیاد است و نیاز به کمک فراگیر دولت و مردم افغانستان و دیگر کشورهای جهان دارد که متأسفانه تا کنون هیچ گونه کمکی به بسیاری از این مناطق نشده است. در ادامه این نشست «محمد آصف رحمانی» از شاعران مطرح افغانستان، اشعار خود را قرائت کرد و در سپس پیرامون نحوه توزیع کمک‌های مهاجرین افغان مقیم مشهد، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محمدآصف رحمانی اواسط اردیبهشت‌ماه، سیل و وقوع حوادث طبیعی مرتبط با آن از جمله رانش زمین، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی زمین‌های کشاورزی به مناطق شمالی افغانستان خسارات زیادی وارد کرد. انتهای پیام/.

93/03/02 - 10:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن