تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818849179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: طرح تحول نظام سلامت، خدمت ارزنده دولت یازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: طرح تحول نظام سلامت، خدمت ارزنده دولت یازدهم است یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از روند مطلوب اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان های این استان خبر داد و گفت: طرح تحول سلامت از خدمات ارزنده دولت یازدهم است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈغلام محمد زارعیˈ روز جمعه در بازدید از بیمارستان های امام سجاد (ع) و شهید بهشتی یاسوج افزود: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی، ارایه خدمات بهداشتی و درمانی با هزینه های پایین به مردم است.
وی بیان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت جزو ارزنده ترین کارهای دولت در زمینه بهداشت و درمان است.
زارعی بیان کرد: یکی از مولفه های این طرح، اسقرار پزشکان متخصص در بیمارستان ها به صورت شبانه روزی است که از دغدغه های مردم در زمینه کمبود پزشکان در بیمارستان های دولتی بوده است.
وی عنوان کرد: با سرکشی هایی که از بیماران به عمل آمد، شاهد تحول مطلوب بعد از اجرای طرح تحول در نظام سلامت در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
در حاشیه این دیدار کلنگ احداث کمپینگ اقامتی همراهان بیماران در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از سوی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات همراهان بیماران در فصل های سرد و گرم سال به خبرنگار ایرنا گفت: این ساختمان با زیربنای 150 متر مربع در دو طبقه برای رفاه حال همراهان بیماران ساخته خواهد شد.
دکتر ˈپرویز یزدان پناهˈ اظهار کرد: با کمک خیرین، کمپینگ اقامتی همراهان بیماران در بیمارستان های شهرستان های استان ساخته خواهد شد.
7529/671/508
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن