تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سمنان: طرح تحول سلامت خدمت ماندگار دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار سمنان: طرح تحول سلامت خدمت ماندگار دولت تدبیر و امید است سمنان - ایرنا - فرماندار شهرستان سمنان گفت: اجرای کامل طرح جامع تحول سلامت با ایجاد رضایت و اعتماد عمومی مردم خدمتی ماندگار از دولت یازدهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


ˈحسن سعدالدینˈ روز یکشنبه در نشست کمیسیون بررسی مسائل اجتماعی و فرهنگی با موضوع هماهنگی و پیگیری مسائل و مشکلات درمانی شهرستان سمنان گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری افزایش ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم و کاهش هزینه های درمانی ایرانیان است و اجرای طرح جامع سلامت رضایت عمومی بیماران را تاکنون به همراه داشته است.
وی افزود: اختصاص 90 هزار میلیارد ریال برای اجرای این برنامه از محل درآمدهای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و هزینه های جاری کشور بیانگر اهتمام اجرای کامل این طرح از سوی دولت است به گونه ای که این خدمت ویژه دولت تدبیر و امید از هم اکنون در دورترین نقاط کشور برای بیماران و مردم قابل درک است.
سعدالدین، کاهش هزینه های درمانی و پرداخت 10 درصدی هزینه های بستری در بیمارستان توسط بیماران و بیمه رایگان همگانی و رایگان بودن زایمان طبیعی و توجه به کادر درمانی پزشکان و پرستاران بستر هرچه بهتر اجرای این برنامه را در کشور فراهم کرده است.
فرماندار سمنان خواستار تعیین و اولویت بندی در اجرای این برنامه در بیمارستانهای دولتی شد و گفت: باید مطالبات این شهرستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی تعیین و از وزارتخانه متبوع پیگیری شود.
سعدالدین نقش مدیران بیمارستانها و کادر درمانی و کارشناسان اجرایی در این برنامه کشوری را بسیار مهم دانست و گفت: اهتمام مدیران اجرایی و کاردرمانی در ارائه خدمات مناسب به بیماران و افزایش رضایت و اعتماد عمومی مردم به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت بسیار اثرگذار است.
ˈفتحعلیانˈ معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات بعمل آمده در اجرای برنامه تحول سلامت در استان سمنان گفت: مرحله اول این طرح از پانزدهم اردیبهشت با سه یرنامه تکمیل تجهیزات بیمارستانی، کاهش پرداختی بیماران بستری و زایمان طبیعی رایگان آغاز شده است و مرحله دوم از اول خرداد با آغاز طرح ماندگاری پزشکان متخصص و مقیم شدن آنان آغاز می شود.
وی اظهار داشت: پرداخت 10 درصدی هزینه های بستری بیماران و افزایش خدمات بهداشتی درمانی از نقاط قوت این برنامه است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیش بینی اهرم های نظارتی و کنترل دقیق نحوه ارائه خدمات درمانی در این برنامه را بسیار ساختارمند دانست و گفت: تسریع در تقویت زیر ساخت ها در بیمارستان ها در اجرای هرچه بهتر این برنامه اثرگذار است.
وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی کمیته نظارت و پایش اجرای این برنامه در استان تشکیل شده و روزانه از بیمارستانها بازدید و گزارشها جمع بندی و به وزراتخانه اعلام می شود و بیمارستانهای موفق در اجرای برنامه تجول سلامت مورد تشویق قرار می گیرند.
وی گفت: سامانه 1590 برای رسیدگی به شکایات مردمی تعیین شده و شماره همراه 09123311891 نیز به طور شخص پاسخگوی بیماران در خصوص اجرای این برنامه است.
در این نشست مقرر شد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی با مدیران بیمه در خصوص اجرای بهتر برنامه تحول سلامت در هفته جاری نشستی را برگزار کند و پیگیری تکمیل بیمارستان سوانح و سوختگی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و فعال شدن امداد هوایی از سوی هلال احمر استان سمنان مورد تاکید فرماندار سمنان قرار گرفت.ک/1
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن