تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدیه دولت تدبیروامید در طرح تحول سلامت کام مردم خمین را شیرین کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدیه دولت تدبیروامید در طرح تحول سلامت کام مردم خمین را شیرین کرد خمین -ایرنا - با آغاز اجرای طرح تحول سلامت توسط دولت تدبیر وامید، بیمارانی که طی روزهای اخیربرای درمان به بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) خمین مراجعه کردند با کاهش قیمت بستری و به ویژه رایگان شدن هزینه زایمان طبیعی؛ کام تلخشان از رنج بیماری، با شیرینی این کاهش شادمان شد.


به گزارش ایرنا، تعدادی از خانواده های منتظردر پشت درب بخش زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) از رایگان شدن هزینه زایمان طبیعی ابراز خرسندی کردند واین اقدام دولت را نشانه توجه به قشر کم درآمد و عمل به تعهد دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در انصراف از دریافت یارانه عنوان کردند.
ˈمحمد میرزاییˈ که برای اولین بارطعم پدر شدن را می چشید با خنده برلب گفت: شیرینی پدر شدن با کمترین هزینه، امید به زندگی را برای خانواده ام افزایش داده و از مسوولان و به ویژه رییس جمهور به سبب اجرای طرح تحول سلامت سپاسگزارم.
وی افزود: طی ماههای بارداری برای انجام زایمان همسرم مجبور به پس انداز شدم که با شنیدن رایگان شدن هزینه زایمان طبیعی، ارقام پس انداز را برای آتیه فرزندم سپرده گذاری خواهم کرد.
مادربارداری نیز که برای رفتن به زایشگاه آماده می شد نیز گفت: تصمیم داشتم فرزندم را با عمل جراحی سزارین به دنیا بیاورم که با توجه به هزینه بالا ونداشتن توان مالی، با شنیدن خبر رسانه ها از رایگان شدن زایمان طبیعی مصمم شدم برای کمک به اقتصاد خانواده و به ویژه مزایای زایمان طبیعی، از جراحی منصرف شدم.
پدربزرگ امیرعلی که با در دست داشتن وسایل نوزاد در بخش ترخیص درحال پرداخت هزینه بستری نوه اش بود به خبرنگار ایرنا گفت: نوه ام 44 روزه ام براثر عفونت یک هفته دربخش اطفال بیمارستان امام خمینی بستری شد.
ˈعلیرضا ریاضیˈ افزود: رقم زیادی را برای پرداخت هزینه بستری تهیه کردم وقتی حسابدار بیمارستان رقم مورد نیاز را اعلام کرد به علت کم شدن هزینه هفت روز بستری، دوباره قیمت را پرسیدم، حسابدار که متوجه تعجبم شده بود علت کاهش قیمت بستری را، کمک دولت در پرداخت هزینه بستری به میزان 10 درصد سهم بیمار عنوان کرد.
وی با شادمانی افزود: افراد مسوول می توانند با مدیریت، وضعیت سرسام آور هزینه های درمانی را کاهش و موجب خشنودی خداوند و مردم را فراهم کنند.
یکی از مراجعین به حسابداری بیمارستان امام خمینی (ره) نیز که برای ترخیص همسرش مراجعه داشت نیز گفت: همسرم به علت داشتن کیست، دو روز در بخش زنان بستری و جراحی شد که اکنون با پرداخت مبلغ ناچیزی از اجرای طرح تحول سلامت دولت دکتر روحانی و توجه به اقشار کم درآمد سپاسگزارم.
ˈحمیدرضا باقی نژاد ˈ افزود: نه تنها اجرای طرح تحول سلامت بلکه، بیمه سلامت ایرانیان که از اول اردیبهشت آغاز شده وبا مراجعه به سایت درآن ثبت نام کرده ام از این که برای مداوای بیماری، همانند سایر مردم صاحب دفترچه درمان خواهیم شد خرسندم.
وی از دولت خواست به روند کمک به درمان اقشار کم درآمد بیشتر توجه شود و منحصر به مدت زمان و مقطع خاصی نباشد.
طرح تحول سلامت کشور از روز ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و با اساس این طرح در گام نخست بیماران بستری ساکن شهرها فقط 10 درصد و بیماران دارای ‏دفترچه روستایی که از طریق نظام ارجاع به مراکز درمانی مراجعه می کنند فقط 5 درصد هزینه های درمانی شان را پرداخت ‏خواهند کرد‎.‎ همچنین، از این پس تهیه دارو و لوازم مصرفی از سوی بیماران ممنوع شده است و بیمارستان ها ملزم به تامین داروها و لوازم موردنیاز ‏بیماران هستند‎.‎
ک/4
2482/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن