تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820736636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: فعالیت دولت یازدهم در حل مشکلات زیست محیطی قابل تقدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: فعالیت دولت یازدهم در حل مشکلات زیست محیطی قابل تقدیر است ساری-ایرنا- نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت و خیز بلند دولت یازدهم در حل مشکلات زیست محیطی قابل تقدیر است، گفت:همایش های دولت تدبیر و یازدهم تشریفاتی نیست.


ˈ عزت الله یوسفیان ملا ˈ روز چهارنشبه در چهارمین کنفرانس بین المللی چالش های زیست محیطی و گاه شناسی درختی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری افزود: کنفرانس ها و همایش های به دور از تشریفات که دستاوردهای خوبی داشته باشد ،مورد حمایت مجلس است.
وی با اشاره به این که مجلس آمادگی حمایت همه جانبه از طرح های زیست محیطی را دارد، بیان داشت: هرچند نمایندگان نمی توانند طرح هایی را که بار مالی دارد ، مطرح کنند، اما به درستی با مشکلات زیست محیطی کشور آشنا هستند.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت می تواند با ارایه لوایح مناسب در حل مشکلات زیست محیطی از مجلس کمک شایانی دریافت کند .
یوسفیان به دست اندازی ها و تجاوز به عرصه های طبیعی شمال کشور اشاره کرد و گفت: از آنجایی که دولت توان افزایش جذب نیرو برای حراست و حفاظت از عرصه های طبیعی به ویژه جنگل را ندارد می تواند از تکنولوژی های امروزی استفاده کند.
وی خاطر نشان کرد: محیط بانی با استفاده از مکانات وتجهیزات امروزی می تواند به کمک مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور بیاید.
همچنین ادی حسینی ˈنماینده مردم قائمشهر،جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز بابیان این که انسان بر اساس دستاوردهای علمی با منابع طبیعی که در آن زندگی می کند، رفتار نمی کند، گفت: فرهنگ کنونی عامل بوجود آمدن مشکلات زیست محیطی شده است.
وی با بیان این که وضعیت زیست محیطی استانهای شمالی به ویژه مازندران در حوزه جنگل ، مراتع ، پسماند و آلودگی های رودخانه ها و دریای خزر اسفبار است، گفت: امروز قطع درختان به عنوان آباد کردن در فرهنگ مردم و مسوولان همچنان ادامه دارد.
حسینی تنها راه حفظ منابع طبیعی مازندران را مشارکت مردم و تغییر فرهنگ رفتار با عرصه های طبیعی دانست و گفت: نگاه حراست و حفاظت از منابع طبیعی استان های شمالی باید ملی باشد.
چهارمین همایش بین المللی چالش های زیست محیطی و گاه شناسی درختی از صبح روز چهارشنبه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری آغاز شد و به مدت دو روز ادامه دارد.ک/2
2585/402 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن