تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار مديرعامل باشگاه قبرسي با آذري


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ديدار مديرعامل باشگاه قبرسي با آذري
کد خبر: ۴۰۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ - 22 May 2014


مديرعامل باشگاه ورزشي اومونيا نيکوزيا کشور قبرس با حضور در دفتر سعيد آذري مديرعامل باشگاه ذوب آهن ديدار و گفت‌وگو کرد.


  به نقل از سايت باشگاه ذوب آهن، صبح امروز ميلنوس استليوس مدير عامل باشگاه ورزشي اومونيا نيکوزيا کشور قبرس با حضور در دفتر سعيد آذري مديرعامل باشگاه ذوب آهن ديدار و گفت‌وگو کرد.


در ابتداي اين ديدار صميمانه، سعيد آذري به همراه مهندس طيب‌نيا معاونت خريد شرکت ذوب آهن و عضو هيات مديره باشگاه ذوب آهن در ارتباط با مسائل کلي فوتبال ايران و باشگاه و تيم فوتبال ذوب آهن اطلاعاتي را به مديرعامل باشگاه قبرسي ارائه کرد.


آذري ضمن اشاره به اين مطلب که شرکت سهامي ذوب آهن از ابتداي تاسيس خود در سال 1968 ميلادي تاکنون با توجه به اهميت مسائل زيست‌محيطي حمايت کامل و جامعي را از ورزش دارد، افزود: کارخانه عظيم ذوب آهن که حامي مالي اصلي باشگاه ذوب آهن است از شروع تاسيس خود براي مبحث ورزش و سلامت اهميت ويژه‌اي را قائل است، به طوري که در ارتباط با فوتبال که يکي از رشته‌هاي ورزشي باشگاه است بايد ذکر کنم که تيم فوتبال ذوب آهن يکي از تيم‌هاي مهم فوتبال ايران از گذشته تاکنون بوده و علاوه بر اينکه در حال حاضر دو بازيکن از تيم فوتبال ما در اردوي تيم ملي جهت شرکت در جام جهاني جهاني حضور دارند در تمام رده‌هاي سني فوتبال از شش سال به بالا داراي تيم و تشکيلات بوده و به طور کلي باشگاه ذوب آهن از هرم چرخه فوتبال برخوردار است.


سعيد آذري همچنين گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان يکي از دو باشگاهي است که در ايران ورزشگاه اختصاصي داشته و حتي تيم همشهري ما، تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بازي‌هاي خود را در ورزشگاه اختصاصي ما برگزار مي‌کند.


در ادامه اين ديدار سعيد آذري ضمن ابراز خرسندي از سفر ميلنوس استليوس به شهر اصفهان و ديدار از باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با وي ادامه داد: باشگاه ما به عنوان يک باشگاه پيشرو و مدرن در فوتبال ايران مطرح بوده و علاقه‌مند هستيم از تجارب و استانداردهاي حاکم بر فوتبال اروپا که تيم فوتبال باشگاه شما نيز در رقابت‌هاي اروپايي حضور دارد استفاده کنيم و اميدوارم در ارتباط با باشگاه‌هاي بين‌المللي مثل باشگاه شما در زمينه تبادل بازيکن تا برگزاري اردوهاي مشترک ورزشي استفاده از تجارب در ساخت و ساز فضاهاي ورزشي و تخصصي که در امور بازاريابي ورزشي داريد، تعامل دو سويه داشته باشيم و خوشحاليم که به زودي با تنظيم و تدوين يک پروتکل،همکاري ما بين دو باشگاه در زمينه‌هاي مختلف را به پيش خواهيم برد.


ميلنوس استليوس مديرعامل باشگاه ورزشي اومينيا ضمن ابراز خوشحالي از حضور در شهر تاريخي اصفهان و ديدار از باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: فوتبال شما را تا حدود زيادي مي‌شناسم و اطلاع دارم که در فوتبال آسيا هم صاحب مقام هستيد. من و باشگاه اومينيا نيز بسيار علاقه‌منديم که با باشگاه حرفه‌اي شما تعامل و همکاري نزديک داشته و در زمينه‌هاي مختلف در کنار يکديگر باشيم.


وي همچنين در زمينه بازاريابي ورزشي که در فوتبال قبرس و باشگاه اومينيا انجام مي‌شود توضيحات مفصلي را ارائه کرد و ابراز علاقه‌مندي که اين اطلاعات و تجارب را در اختيار باشگاه ذوب آهن قرار دهد.


در پايان اين ديدار سعيد آذري مديرعامل باشگاه ذوب به رسم يادبود هداياي نمادين باشگاه و شهر اصفهان را به مديرعامل باشگاه اومينيا تقديم کرد.


شايان ذکر است ميلنوس استليوس و همراهان به اتفاق سعيد آذري و جمعي از معاونين باشگاه، عصر امروز از مجموعه‌اي مختلف ورزشي ذوب آهن ديدار خواهند کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن