تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818117737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محموله 250 کیلوگرمی مواد مخدر در خراسان شمالی کشف و ضبط شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی به همت مرزبانی/
محموله 250 کیلوگرمی مواد مخدر در خراسان شمالی کشف و ضبط شد
بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده مرزبانی خراسان شمالی گفت: محموله 250 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران مرزبانی این استان کشف و ضبط شد.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قربانعلی داوطلب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از کشف و ضبط محموله 250 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در محدوده شهرستان شیروان در این استان خبر داد و افزود: این محموله از مشهد مقدس به مقصد شهرستان مرزی راز و جرگلان در خراسان شمالی بارگیری شده بود. وی با بیان این که کشف این محموله مواد مخدر پس از انجام کار اطلاعاتی تخصصی و گسترده صورت گرفت، اظهار داشت: این میزان مواد مخدر شب گذشته از داخل خودرو سمند که از مشهد به سمت جرگلان در حال حرکت بود در محدوده شیروان کشف و ضبط شد و در جریان آن نیز یک قاچاقچی دستگیر شد.

سرهنگ داوطلب که در حاشیه نمایش مواد مخدر کشف شده با خبرنگاران صحبت می کرد؛ عنوان کرد که محموله 250 کیلوگرمی مواد مخدر کشف شده در طول تاسیس مرزبانی خراسان شمالی از نظر میزان بی سابقه بوده است. به گفته وی در کشف و ضبط این محموله و دستگیری قاچاقچی، دادگستری استان و شهرستان شیروان با حمایت قضایی نهایت همکاری را با فرماندهی مرزبانی داشتند. سرهنگ داوطلب تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه برای دستگیری سایر عوامل دخیل ادامه دارد.

به گفته فرمانده مرزبانی خراسان شمالی مرزبانان این استان کنترل های بسیار دقیقی بر رفت و آمد مرزی دارند و در سال گذشته و امسال نیز قاچاق مواد مخدر از مرز استان با ترکمنستان در حد صفر بوده است. سرهنگ داوطلب با این حال عنوان کرد که کشف و ضبط مواد مخدر از سوی مرزبانان در مناطق مرزی خراسان شمالی انجام می شود که با کشف محموله 250 کیلوگرمی شب گذشته، میزان کشف مواد مخدر توسط مرزبانی در دو ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه پارسال 180 درصد بیشتر شده است.


۱۳۹۳/۲/۳۱ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن