تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815385842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام رزم ناو موشک انداز آمريکا به درياي سياه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۳۵ق.ظ)
اعزام رزم ناو موشک انداز آمريکا به درياي سياه وزارت دفاع آمريکا اعلام کرد اين کشور به زودي يک رزم ناو موشک انداز به درياي سياه اعزام مي کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، جان کربي، سخنگوي پنتاگون گفت: ما رزم ناو موشک انداز (ولا گالف Vella Gulf) را احتمالا تا پايان همين هفته به درياي سياه اعزام مي کنيم تا در تلاش ها براي برطرف کردن نگراني متحدان خود در شرق اروپا از اقدامات روسيه عليه اوکراين مشارکت داشته باشيم.
اين در حالي است که از آغاز تنش ها در شبه جزيره کريمه، آمريکا چندين فروند کشتي جنگي خود را براي حضور در تمرين هاي نظامي مشترک با نيروي دريايي کشورهاي حاشيه درياي سياه که عضو سازمان پيمان آتلانتيک شمالي (ناتو) نيز هستند، به اين منطقه اعزام کرده است.
البته آمريکا مجبور است مطابق با کنوانسيون مونترو که در سال 1936 امضا شد کشتي هاي خود را به تدريج از درياي سياه خارج کند. بر اساس اين کنوانسيون، کشتي هاي نظامي متعلق به کشورهايي که در حاشيه درياي سياه قرار ندارند نمي توانند بيشتر از 21 روز در اين دريا باقي بمانند.
از آغاز بحران در اوکراين، آمريکا بر حضور نظامي خود در کشورهاي شرق اروپا افزوده و به ويژه 600 نظامي خود را به کشورهاي حوزه درياي بالتيک از جمله لهستان اعزام کرده است تا در تمرين هاي نظامي مشترک با نظاميان اين کشورها مشارکت داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن