تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاكيد بر حفظ پيوست فرهنگي بلوار پيامبر اعظم(ص)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۹ب.ظ)
شهردار قم در ديدار با آيت‌الله يزدي عنوان كرد: تاكيد بر حفظ پيوست فرهنگي بلوار پيامبر اعظم(ص) شهردار قم گفت: شهرداري درصدد حفظ پيوست فرهنگي بلوار پيامبر اعظم(ص) است و نمي‌خواهد اين بافت پيش بيني شده بهم بخورد.
به گزارش شهرنيوز، محمد دلبري در ديدار با آيت‌الله يزدي رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينكه اقدامات عمراني خوبي در قم صورت گرفته است، اظهار داشت: شهرداري‌ها از قديم تاكنون نوعي بد نامي را يدك مي‌كشند و قضات هم همين ديد را دارند در حاليكه شهرداري در حال حاضر تنها به دنبال احقاق حقوق مردم است؛ بارها به مديران شهرداري گفته‌ايم وقتي مي‌دانيد حق با مردم است، حق آنها را ادا كنيد.
وي افزود: شهرداري به دنبال حقوق شهر است ولي برخي قضات هنوز همان ديد منفي را نسبت به مديريت شهري دارند.
شهردار قم با بيان اينكه مشكلاتي در خصوص بدهي‌هاي شهرداري كه موجب بسته شدن برخي حساب‌هاي شهرداري شده است، عنوان داشت: در گذشته با توجه به اينكه بودجه شهرداري‌ها از قبل بسته مي‌شد چنين كاري انجام نمي‌دادند ولي اجراي احكام در شرايط كنوني همان حكم قاضي را اجرا و حساب‌ها را مسدود مي‌كند.
وي ادامه داد: در مورد برخي بوستان‌ها هم مشكلاتي از قبيل پيدا شدن مالك پس از ۲۵ سال را شاهد هستيم و قاضي هم حكم به پرداخت خسارت با قيمت مسكوني داده در حاليكه آن زمان كاربري چنين زمين‌هايي مزروعي بوده است.
دلبري با بيان اينكه ايجاد بوستان و ديگر امكانات شهري در راستاي خدمت به مردم و زائران صورت مي‌گيرد و شهرداري سودي براي خودش نمي‌خواهد، گفت: در مورد تملك برخي اراضي و املاك هم مشكلاتي در قم داريم زيرا برخي افراد همكاري لازم را ندارند و حاضر نيستند ملك خود را حتي بر اساس قيمت كارشناسي بفروشند.
شهردار قم خاطرنشان كرد: برخي افراد هم بهانه‌هايي مي‌آورند كه هيچ منطقي ندارد و به همين دليل حاضر نيستند املاك خود را براي اجراي پروژه‌هاي شهري واگذار كنند.
وي با بيان اينكه برخي پروژه‌هاي شهري به همين دلايل مسكوت مانده‌اند، گفت: ماده ۱۰۱ قانوني است كه همه بايد به آن قائل باشند؛ در هر صورت تمام طرح‌هايي كه نياز تملك نداشته‌اند با سرعت پيگيري مي‌شوند و برخي از آنها هم به اتمام رسيده‌اند.
دلبري خاطرنشان كرد: برخي زمين‌هاي دولتي در اختيار بعضي نهادهاست ولي سندي هم ندارند با اين حال شهرداري پيشنهاد خريد همان زمين‌ها را داده ولي باز هم اقدامي براي واگذاري صورت نمي‌گيرد.
شهردار قم با بيان اينكه طي دو سال اخير و پس از مطالبات رهبري مبني در زمينه اقتصاد مقاومتي اقدام به كاهش ۱۳ درصدي بودجه جاري كرده‌ايم، عنوان داشت: امسال هم درصدد كاهش ۲۰ درصدي هزينه‌هاي جاري و افزايش بودجه عمراني هستيم.
وي اضافه كرد: در مورد بلوار پيامبر اعظم(ص) در زمان دولت قبل، اوراق مشاركت فروخته شد و رئيس دولت دهم هم در هنگام افتتاح پروژه، مصوب كرد كه پرداخت اصل و سود اوراق جزو ديون دولت باشد ولي دولت يازدهم مصوبات سه ماه آخر دولت قبلي را كان لم يكن كرده است؛ پيشنهادي به دولت جديد داده‌‌ايم كه اين مبالغ توسط دولت پرداخت شود و به اين ترتيب حاشيه طرح به امور فرهنگي اختصاص يابد وگرنه مجبور هستيم براي پرداخت بدهي‌ها كه حدود ۶۰۰ ميليارد تومان است، پروانه تجاري صادر كنيم.
دلبري با بيان اينكه طرح فرهنگي براي سال‌ها بعد در حاشيه بلوار پيامبر اعظم(ص) ديده شده است، گفت: در جهان اسلام چنين طرحي وجود ندارد به همين دليل نمي‌خواهيم تجاري فروشي كنيم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن