تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815283339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران با ورزشکاران شاخص در مسابقات جهانی ورزش های رزمی حضور خواهد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم کمیته دفاع شخصی بانوان ایران با ورزشکاران شاخص در مسابقات جهانی ورزش های رزمی حضور خواهد یافت زنجان - ایرنا - سرمربی تیم کمیته دفاع شخصی بانوان فدراسیون ورزش های رزمی کشور گفت: ایران با رزمی کاران مطرح و شاخص در مسابقات جهانی ورزش های رزمی که امسال به میزبانی ˈترکیهˈ برگزار می شود حضور خواهد یافت.


پریسا شعبانی ، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: این رقابت ها ، اواخر مرداد سالجاری در سبک های ˈووینام ، کیک بوکسینگ ، جو جیت سو ، دفاع شخصی و هنرهای رزمیˈ انجام می شود.
وی اظهار کرد: تیم ایران با 20 ورزشکار مرد و زن در این پیکارها شرکت خواهد کرد که از این تعداد 14 رزمی کار مرد هستند و شش رزمی کار دیگر را نیز بانوان تشکیل می دهند که چهار نفر از این بانوان زنجانی هستند.
شعبانی با یادآوری اینکه پارسال در مسابقات جهانی فستیوال کیش ، دو نشان طلا و دو نقره توسط بانوان زنجان کسب شد ، افزود: ایران در ورزش های رزمی از جایگاه خوب و مناسبی برخوردار است و رزمی کاران کشورمان در رقابت های جهانی ، رقیبی سرسخت و قدر برای حریفان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش های رزمی زیر نظر شورای المپیک آسیایی می باشد اظهار کرد: با توجه به گسترش ورزش های رزمی در کشورهای عربی و آسیایی ، فدراسیون مرکزی که در لبنان قرار دارد تلاش می کند این رشته ورزشی نیز بتواند به بازی های آسیایی راه پیدا کند.
سرمربی تیم کمیته دفاع شخصی بانوان فدراسیون ورزش های رزمی ایران ، گفت: این رشته ورزشی طرفداران بسیاری را در ایران به سوی خود جلب و جذب کرده و در زمان حاضر نیز قریب به 16 هزار نفر در ورزش های رزمی فعال هستند که 10 هزار نفر آن مرد می باشد و شش هزار نفر مابقی نیز زن هستند.
شعبانی به سبک ˈکمیته دفاع شخصیˈ اشاره کرد و افزود: کمیته دفاع شخصی به دلیل کاربردی بودن ، طرفداران بسیاری را پیدا کرده و برای بانوان لازم و ضروری است.
کمیته دفاع شخصی در اکثر استان های کشور فعال است و ˈزنجان ، تهران ، البرز ، آذربایجانشرقی ، اصفهان ، سمنان و مازندرانˈ از استان های مطرح در این سبک از ورزش های رزمی می باشد.
597/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن