تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803733106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير ورزش و جوانان :ايران در هيات فدراسيون جهاني کشتي بايد اثر گذارتر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۳۷ق.ظ)
وزير ورزش و جوانان :ايران در هيات فدراسيون جهاني کشتي بايد اثر گذارتر باشد وزير ورزش وجوانان با بيان اينکه جايگاه ايران در کشتي جهان ارتقاء خواهد يافتگفت : ايران در فدراسيون بين المللي کشتي بايد اثر گذارترباشد .
به گزارش خبرگزاري موج، "دکترمحمود گودرزي" روز جمعه پس از ديدار با "نناد لالوويچ" رييس فدراسيون بين المللي در جمع خبرنگاران گفت : اين نشست پيرامون برگزاري جام جهاني کشتي فرنگي کشتي و کنفرانس علم و کشتي در ايران برگزار شد .
وي مذاکرات صورت گرفته را بسيار اثر بخش دانست و افزود : اميدواريم اين روابط صميمانه ميان ايران و مسوولان فدراسيون تداوم پيدا کند .
وي با اشار به جايگاه ايران در سطح جهان و موفق خواندن عملکرد کشتي گيران کشورمان در رويدادهاي مهم بين المللي اظهار داشت: کشتي گيران ايران از برترين هاي دنيا هستند و توانسته اند سکوهايي بسياري را به نام ايران ثبت کنند .
وزير ورزش وجوانان گفت : البته به لحاظ کسب کرسي هاي جهاني و بين المللي، عملکرد موفق و تعيين کننده نداشته ايم که اين مورد بايد به طور جدي بررسي شود تا به لحاظ جايگاه هم تاثير گذار باشيم .
وزير ورزش وجوانان در ادامه با بيان اينکه لالويچ نظر بسيار مثبتي به نفراتي که از طرف ايران به فدراسيون جهاني خواهند پيوست دارد، اظهار داشت : او نسبت به کسب کرسي هاي بين المللي که در آينده توسط ايران کسب خواهد شد بسيارخوش بين است و اعلام کرده در اين راستا مساعدت هايي هم خواهد داشت .
وي با مطلوب ارزيابي کردن روابط ايران ، فدراسيون کشتي و فدراسيون بين المللي کشتي اظهار داشت : لالويچ نظر بسيار مثبتي نسبت به کشتي ايران دارد و ما هم از فدراسيون جهاني در راستاي تثبت جايگاهش و ورزش کشتي در جهان خواهيم کرد به اين ترتيب با تکيه بر اين روابط تاثير گذار بايد همگي در حفظ جايگاه ، شان و ابقاء اين رشته در المپيک تلاش کنيم .
وي در خصوص نشان هايي که ميان طرفين مذاکره کننده رد وبدل شد، اظهار داشت : معمولا رسم است دو مسوول هدايايي را به يکديگر اهداء کنندو در واقع آنچه که ما به نناد لالويچ اهدا کرديم بيانگر حمايت ايران از تصميمات مسوولان فدراسيون جهاني است .
وزير ورزش و جوانان همچنين خواستار افزايش همکاري هاي کشورهاي قدرتمند کشتي جهان با فيلا براي رشدو توسعه اين رشته ورزشي در جهان شد.
دکتر گودرزي با بيان اينکه جايگاه ايران در کشتي جهان ارتقاء خواهد يافت ، نقش اثر گذار ايران درمجامع جهاني به ويژه در هيات رييسه فدراسيون بين المللي کشتي را مورد تاکيد قرار داد .
وي در پايان اين نشست ضمن قدرداني از تلاش هاي لالويچ در حقظ و ارتقاء جايگاه کشتي افزود : اميدواريم اين ارتباط چند جانبه به رشد کشتي در دنيا و ايجاد جايگاه تشکيلاتي ايران در فدراسيون جهاني کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن