تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلمپ ساختمان هیات های ورزشی کرمان/ کشمکش شهرداری و ورزش و جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلمپ ساختمان هیات های ورزشی کرمان/ کشمکش شهرداری و ورزش و جوانان کرمان- ایرنا- ساختمان مشترک هیات های ورزشی در میدان شهدا کرمان روز شنبه پس از کشمکش های بین شهرداری کرمان و اداره کل ورزش و جوانان پلمپ شد.


به گزارش ایرنا، ماجرا از این قرار است که این ساختمان متعلق به شهرداری است و این مجموعه به مدت دو سال در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت اما اکنون با گذشتن از موعد این قرارداد شهرداری این ملک را به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار کرده و به همین دلیل هیات های ورزشی دیگر نمی توانند در آنجا فعالیت کنند.
در همین رابطه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از اینکه این ساختمان متعلق به شهرداری است و آن را فروخته هیچ حرفی نداریم اما شهرداری نیز باید ساختمان فرهنگسرای کوثر را که مربوط به ورزش و جوانان است به ما پس دهد تا ما بتوانیم هیات های ورزشی را آنجا مستقر کنیم.
ˈمحمد فولادیˈ افزود: از قرارداد شهرداری با سازمان ملی جوانان سابق در رابطه با واگذاری مجموعه فرهنگسرای کوثر به شهرداری یک سال و هفت ماه می گذرد اما هنوز این مجموعه به ورزش و جوانان تحویل داده نشده است.
وی ادامه داد: در رابطه با این موضوع و اینکه ممکن است این مسئله جنجال به پا کند به صورت حضوری با استاندار کرمان و به صورت کتبی با معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان صحبت هایی را مطرح کردیم اما امروز اطلاع دادند که مجموعه دفتر مشترک هیات های ورزشی پلمپ شده است.
فولادی تاکید کرد: ما که نمی توانیم هیات ها را در خیابان مستقر کنیم و آنها را آواره کنیم.
وی افزود: ساختمان سازمان ملی جوانان سابق در خیابان فردوسی نیز ضمن توافقی که صورت گرفت در اختیار نمایندگی وزارت امور خارجه قرار گرفت.
در ادامه نیز شهردار کرمان به گونه ای دیگر این قضیه را مطرح کرد و گفت: ساختمان فرهنگسرای کوثر ضمن قراردادی با سازمان ملی جوانان به شهرداری داده شده و قرار شد ما نیز در قبال آن ساختمان دیگری را در خیابان سپه به سازمان جوانان تحویل دهیم.
ˈابوالقاسم سیف الهیˈ افزود: از سوی دیگر در قراردادی دیگر بین شهرداری و تربیت بدنی سابق توافقی یک یا دو ساله صورت گرفته مبنی بر اینکه ساختمان مربوط به این مجموعه که در چهارراه ولیعصر (عج) فعلی و در طرح تعریض خیابان قرار دارد در اختیار شهرداری قرار دهند و به دلیل اینکه مکانی را نداشتند طبق قراردادی دو ساله مجموعه ای در میدان شهدا که با نام دفتر مشترک هیات های ورزشی نامگذاری شد، در اختیار آنها قرار گرفت.
وی اظهار کرد: از این قرارداد بیش از دو سال می گذرد و تذکراتی را در رابطه با این مسئله به اداره کل ورزش و جوانان استان داده بودیم.
سیف الهی، تصریح کرد: این ساختمان واقع در میدان شهدا در طرح مشارکت با سرمایه گذاری قرار است به پارکینگ طبقاتی تبدیل شود و اداره کل ورزش و جوانان باید زودتر به فکر این قضیه بود.
شهردار کرمان اظهار کرد: هر زمان که اداره کل ورزش و جوانان ساختمان مربوط به شهرداری در خیابان فردوسی که اکنون نمایندگی وزارت امور خارجه در آنجا راه اندازی شده را به شهرداری پس داد ما نیز حاضریم مجموعه فرهنگسرای کوثر را در اختیار آنها قرار دهیم.
وی افزود: ساختمان شهرداری در خیابان فردوسی ملک شهرداری بوده و کسی نمی تواند ملک دیگری را به مجموعه ای دیگر واگذار کند.
سیف الهی، بیان کرد: به دلیل هر روز تاخیر در واگذاری ساختمان شهرداری در میدان شهدا به سرمایه گذار بخش خصوصی، این سرمایه گذار از ما خسارت می گیرد.
وی اظهار کرد: مدیران باید کار را قانونی انجام دهند و هنگامی که به آنها اعتماد شده در موعد مقرر ساختمان مربوط به شهرداری را تخلیه کنند.ک/4
7443/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن