تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه كهرم شهر اروميه فاقد شرايط الحاق به محدوده شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۷ق.ظ)
منطقه كهرم شهر اروميه فاقد شرايط الحاق به محدوده شهري منطقه كهرم با مساحت بيش از 10هكتار در خارج از محدوده شهر اروميه حائز شرايط الحاق به محدوده شهري اروميه نيست.
به گزارش خبرگزاري موج؛ مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: با توجه به اينكه منطقه كهرم با مساحت 10 و نيم هكتار حائز شرايط الحاق به محدوده شهري اروميه نيست ولي مساعدت هاي لازم براي اصلاح ساختار اين منطقه انجام مي گيرد.
خليل محبت خواه ادامه داد: مناطق مستعد براي الحاق 720 هكتار از حاشيه شهر اروميه به داخل محدوده شهري بر اساس مصوبه شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران در سال 91 شناسايي و اجرا مي شود.
وي افزود: منطقه كهرم نيز يكي از مناطق مطرح بود ولي طبق بررسي كارشناسانه و تخصصي كميته هاي فني اين منطقه با 40 درصد ساخت و ساز غير مجاز، امتياز كافي براي الحاق به محدوده شهري ندارد.
مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اعلام اينكه كاربري منطقه كهرم فضاي سبز است، اظهار كرد: از رشد ساخت و سازهاي غير مجاز در راستاي حفظ و صيانت از منابع ملي بايد جلوگيري كرد.
محبت خواه خاطر نشان كرد: الحاق يك منطقه به محدوده شهري يك تصميم جمعي بوده و لازم است در كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي با آن موافقت شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن