تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814972411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت کتابخانه در مناطق شهري و روستايي کرمانشاه ادامه يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۴ب.ظ)
رضايي عنوان کرد: ساخت کتابخانه در مناطق شهري و روستايي کرمانشاه ادامه يابد استاندار کرمانشاه بر لزوم کتابخانه سازي در مناطق مختلف شهري و روستايي تاکيد کرد و گفت: اين کار فرهنگ مطالعه در جامعه را بالا مي برد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ابراهيم رضايي روز يکشنبه در ديدار با اعضاء انجمن خيرين کتابخانه ساز استان کرمانشاه با تاکيد بر لزوم مردمي کردن فعاليت هاي خيريه و استفاده از ظرفيت مردم در اجراي امور فرهنگي، گفت: انجمن خيرين بايد فارغ از نگاه هاي سياسي و حاکميتي تمام علاقمندان و خيرين را جذب کنند.
وي افزود: اگر مردم با انجمن خيرين کتابخانه ساز و در کل با نتايج انجام امور خيريه در حوزه فرهنگ و بخصوص کتابخانه سازي آشنا شوند، مطمئنا در انجام امور وارد مي شوند و کمک مي کنند.
رضايي ضمن تقدير از تشکيل کميته بانوان در انجمن خيرين کتابخانه ساز براي استفاده از پتانسيل هاي بانوان در حوزه امور خيريه، افزود: ظرفيت هاي اجرايي و فکري بانوان فراوان است و اين مسئله لزوم ورود آنان در امور را نشان مي دهد.
وي يکي از شاخصه هاي انجام امور توسط بانوان را صداقت و انگيزه آنها خواند و بيان داشت: اگر ما واقعا مي بينيم که بانوان بسيار خوب و فعال امور را اداره مي کنند، چه بهتر که امور را به طور مستقيم به آنها بسپاريم و اطمينان داشته باشيم کار را به درستي انجام مي دهند.
استاندار کرمانشاه ايجاد حرکتي فراگير و همه جانبه را لازمه ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني دانست و ادامه داد: براي دستيابي به اهداف خود بايد از تمام ظرفيت هاي بخش خصوصي، مردمي و دولتي بهره ببريم. به طور مثال مساجد مي توانند نقشي بسيار برجسته و بارز در اين زمينه داشته باشند.
رضايي در ادامه اشاره به لزوم کتابخانه سازي در مناطق مختلف شهري و روستايي، عنوان کرد: بجز در فضاهاي سبز هر زميني را که دولتي است به ما معرفي کنيد تا با تغيير کاربري امکان احداث کتابخانه در آن را فراهم کنيم و در اين زمينه مشکلي وجود ندارد.
وي سوق دادن قشر نوجوان و جوان جامعه به طرف مطالعه صرف کتب درسي را يکي از مشکلات فرهنگ کتابخواني عنوان و تصريح کرد: مشکل اصلي در زمينه کتابخواني عدم ترويج فرهنگ مطالعه است و انجمن خيرين علاوه بر توسعه زير بنايي و منابع کتابخانه اي بايد در اين حوزه نيز ورود پيدا کنند.
رضايي استفاده از ظرفيت فضاي مجازي و فناوري هاي نو جهت معرفي کتاب و ترويج مطالعه را متذکر و همچنين با اشاره به لزوم تشکيل کارگروه هاي نظريه پردازي گفت: از هر وسيله اي بايد استفاده مفيد برد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن