تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی ها پل بین مردم و نهادها باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس: روابط عمومی ها پل بین مردم و نهادها باشند خبرگزاری پانا: دکتر فیروزآبادی گفت: منافع روابط عمومی، منافع عموم جامعه و دولت است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 22:19



به گزارش خبرگزاری پانا؛ دکتر کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در اولین جشنواره روابط عمومی های برتر و همایش آموزشی معرفت شناسی روابط عمومی با بیان این كه در مجموعه فعالیت های روابط عمومی ها، تلاش، ذوق، ابتكار، سلیقه و خلاقیت حاكم است، اظهار داشت: كار در روابط عمومی بسیار مهم و فشرده است؛ اما نباید فراموش كرد كه ابتكار اهمیت بیشتر و بالاتری دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: روابط عمومی ها باید تلاش كنند پل میان مردم، نهادها و مدیران دستگاه ها باشند.
وی ابراز داشت: مردم ایران در طول تاریخ هرگاه با مدیریت قاطع و مدبرانه مسئولان و رهبران مواجه شده اند همواره با عزم جدی در میدان های فداكاری برای كشور حضور داشته اند.
فیروزآبادی با بیان این كه پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با اقتدار و تدبیر كشور را مدیریت كرده اند، افزود: خوشبختانه امنیت كشورمان هم اكنون از مرزهای ایران فراتر رفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطر نشان كرد: نظام جمهوری اسلامی ایران هم اكنون به اقتداری بی سابقه در طول چند قرن گذشته دست یافته است.
وی با اشاره به مطرح شدن اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، افزود: سیاست های اقتصادی مقاومتی توسط رهبر مععظم انقلاب به رئیس جمهور و از طرف ریاست جمهوری نیز به همه مسئولان ابلاغ شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطر نشان كرد: برای نجات كشور از برخی آسیب های جدی نیازمند تقویت اقتصاد كشور هستیم و به همین دلیل اقتصاد مقاومتی وجه غالب دولت یازدهم شده است.
فیروزآبادی با تاكید بر این كه مسئله فرهنگ نیز از موضوعات مهم كشور و مورد توجه مقام معظم رهبری است، گفت: نقش روابط عمومی ها در حوزه فرهنگ بسیار برجسته و قابل توجه است.
وی افزود: هیچ كار بزرگی در حوزه های مختلف كشور بدون فضاسازی عمومی صورت نخواهد گرفت و آماده سازی فضای عمومی جامعه به وسیله روابط عمومی ها صورت می گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاكید بر اهمیت ارتباط و تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها، گفت: تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها در حوزه های امنیت، اقتصاد، فرهنگ و مدیریت، فضای جامعه را آماده خدمتگذاری مسئولان می كند.
فیروزآبادی تاكید كرد: همه فعالیت هایی كه در دستگاه ها و نهادهای مختلف صورت می گیرد، با همراهی و همكاری روابط عمومی ها، اجرایی می شود.
وی ادامه داد: احساس امنیت كه گاهی مهم تر از امنیت بوده و در ذهن افراد جامعه شكل می گیرد، توسط روابط عمومی ها و رسانه ها تامین شده و صورت می پذیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان این كه در مجموعه فعالیت های روابط عمومی ها، تلاش، ذوق، ابتكار، سلیقه و خلاقیت حاكم است، اظهار داشت: كار در روابط عمومی بسیار مهم و فشرده است؛ اما نباید فراموش كرد كه ابتكار اهمیت بیشتر و بالاتری دارد.
فیروزآبادی با اشاره به اینكه روابط عمومی نماینده دستگاه متبوع خود به شمار می رود، گفت: منافع روابط عمومی، منافع عموم جامعه و دولت است.
گفتنی است در پایان این جشنواره از روابط عمومی های برتر استان فارس در بخش های گوناگون با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن