تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818854587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر کشاورزی: دولت کمتر از یک سال آرامش را به کشور برگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر کشاورزی: دولت کمتر از یک سال آرامش را به کشور برگرداند جیرفت - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دولت تدبیر و امید کمتر از یک سال توانست با حمایت رهبر معظم انقلاب، آرامش را به کشور برگرداند و در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موفق باشد.


به گزارش ایرنا ، محمدعلی جوادیˈ روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: کمتر از یک سال ماشین تحریم بیگانه خاموش شده و هیاتهای سرمایه گذار خارجی به ایران سفر کرده و هیات های ایرانی برای تجارت به کشورهای خارجی می توانند مذاکره کرده کنند.
وی اظهار کرد: در همین راستا تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز با قدرت و سیاست پیش می رود.
وی با اشاره به تدوین بودجه 93 در دولت یازدهم گفت: دولت تدبیر و امید توانست بودجه سال 92 را اصلاح و بودجه سال 93 را تدوین و در تاریخ مقرر تحویل مجلس دهد.
جوادی بیان کرد: با همه مشکلات اقتصادی کشور، دولت رشد بی رویه تورم را متوقف کرد و با تلاش به سمتی حرکت می کند که در شش ماهه نیمه دوم سال شاهد رونق اقتصادی باشیم.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در قوای مختلف امیدواریم بتوانیم این سیاست را به صورت مدون اجرا و شاهد اقتصادی پویا باشیم.
جوادی در بخش دیگری با بیان این مطلب که تعریف دو سازمان جهاد کشاورزی در استان کرمان نشان از پتانسیل های این استان است، بیان کرد: وجود دو سازمان جهاد کشاورزی در استان کرمان اهمیت کشاورزی این منطقه را برای کشور نشان می دهد.
وی تصریح کرد: عدم تکامل سیکل محصولات کشاورزی بعد از کاشت و برداشت مانند تنظیم بازار، صنایع تبدیلی و واسطه ای باعث کاهش قیمت محصولات کشاورزی شده است.
وی گفت: باید برنامه ریزی شود چه واریته ای برای داخل استان و چه نوع واریته ای برای خارج استان و همچنین برای صادرات، بازار دارد که کشاورزان ترغیب به کشت آن شوند.
جوادی افزود: با همکاری بانکها بویژه بانک کشاورزی یک خط اعتباری ویژه برای بالا بردن مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی تعیین شده است که در این راستا سهم جنوب کرمان را افزایش خواهیم داد.
وی خاطر نشان کرد: با استفاده از صندوق حمایت از کشاورزی و توسعه ملی برای ایجاد امنیت غذایی و صنایع در جنوب کرمان بتوانیم ره آورد سفر در این منطقه باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر بهره وری آب بیان کرد: امروز باید به سمت بهره وری بیشتر از آب و در منطقه و کشور حرکت کنیم و استفاده از الگوی کشت مناسب را در دستور کار قرار دهیم.
وی با اشاره به تصویب دو قانون برای بهبود وضعیت کشاورزی توسط مجلس تصریح کرد: قانون انتزاع نقل انتقالات آن در حال انجام است و بزودی با ساز کار مناسب اجرایی خواهد شد قانون دوم نیز مجلس اجازه داد که مهندسین ناظر استخدام وزارت جهاد کشاورزی شوند و نیروی انسانی وزارتخانه نو سازی شود.
جوادی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: شاه بیت سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی استفاده از پتانسیل های بخش کشاورزی و حمایت از تولید داخل است.
به گزارش ایرنا در این آیین سید یعقوب موسوی رییس سازمان جهاد شاورزی جنوب کرمان منصوب و از زحمات مجید درینی تقدیر شد.ک/2
7444/2624

پ
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن