تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور بهداشت و درمان اضطراری شمال غرب کشور برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مانور بهداشت و درمان اضطراری شمال غرب کشور برگزار شد اردبیل- ایرنا- مانور منطقه ای بهداشت و درمان اضطراری منطقه شمال غرب کشور روز دوشنبه با شرکت استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل در چند منطقه محروم استان اردبیل برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هدف از اجرای این مانور کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه و ارایه خدمات بهداشتی، درمانی در مناطق محروم و دور افتاده و سنجش آمادگی تیم ها در سطح منطقه و زمان های بحرانی است.
داود هادی افزود: یکصد نفر پزشک، ماما، پرستار و کارشناس محیط ، تغذیه و روان در اجرای این طرح مشارکت داشتند.
وی اظهار کرد: این مانور در دو بخش درمانی و آموزشی اجرا شد که در بخش درمانی چهار هزار و 480 نفر ویزیت و خدمات دارویی و شش هزار و 668 نفر از خدمات پرستاری رایگان بهره بردند و در بخش آموزشی سه هزار و 188 نفر آموزش های لازم در زمینه های بهداشت محیط ، بهداشت مادر و کودک، تغذیه و بهداشت روان را دریافت کردند.
او گفت: این مانور به مدت سه شبانه روز در منطقه شاهرود شهرستان خلخال، بخش کورائیم شهرستان نیر، روستای زهرا کندی شهرستان گرمی و روستای خیارک از توابع شهرستان اردبیل برگزار می شود.
هادی افزود: برگزاری مانور منطقه ای تیم های بهداشت و درمان اضطراری، گامی مثبت در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه به ویژه روستائیان است و فرصت مناسبی برای کسب آمادگی لازم نیروها در امداد رسانی و ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به آسیب دیدگان در زمان وقوع حوادث است.
وی بیان کرد: در این طرح تیم های درمانی ویزیت و توزیع رایگان دارو در بین بیماران، ارایه خدمات مامایی، بهداشت باروری، مراقبت های دوران بارداری، مشاوره تغذیه را با حضور کارشناسان مرتبط انجام داده و بسته های بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان، صابون و مواد شوینده در بین خانواده های آسیب پذیر توزیع کردند.
1234/593/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن