تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819754090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‏با احداث شبکه مدرن دفع فاضلاب فضای شهر بهبهان متحول می شود‏


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ‏با احداث شبکه مدرن دفع فاضلاب فضای شهر بهبهان متحول می شود‏ خبرگزاری پانا: مجری طرح فاضلاب بهبهان گفت : با احداث شبکه مدرن دفع فاضلاب فضای شهر بهبهان متحول می شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 10:05



به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از  روابط عمومی آبفا خوزستان مهندس دقایقی با اعلام این مطلب افزود : از ابتدای طرح اوراق مشارکت 100 کیلومتر شبکه فاضلاب در بهبهان اجرا شده است که در مقایسه با متوسط سالهای گذشته رشد 15 الی16 برابری را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه در نهایت بیش از 23 هزار و 500 خانوار از شبکه مدرن فاضلاب بهره مند خواهند شد، افزود : تاکنون بیش از10 هزار فقره انشعاب خانگی فاضلاب در مناطق فرهنگیان ، پارک قائم، پارک پردیس ، هاشم آباد ، شهید محمد جعفری ، خیابان شهید عمران ، باقرزاده و قسمتی از منطقه ذوالفقاری اجرا شده است که به تدریج با اجرای خطوط انتقال و اصلی پروژه ، دفع فاضلاب آنها به شیوه مدرن و بهداشتی صورت می پذیرد.
وی برنامه سال جاری طرح فاضلاب بهبهان را اجرای خط  انتقال و خطوط اصلی دفع فاضلاب این شهرستان با هدف بهره برداری از شبکه و انشعابات مناطق ذکر شده عنوان کرد و گفت : طی سال جاری خطوط انتقال و اصلی دفع فاضلاب در  مناطق فرهنگیان، ذوالفقاری، 500 دستگاه ، کوی جهاد، پلیس ، خیابان فرمانداری تا میدان محسنی و ادامه خیابان پیروز و باقرزاده اجرا خواهند شد.
دقایقی با بیان اینکه تاکنون ورود فاضلاب 500 اشتراک به کانال آب خروار حذف شده است، خاطر نشان کرد : با فروش مرحله سوم عرضه اوراق مشارکت و تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال جاری از ورود 50 درصد فاضلاب ورودی به کانال آب خروار بهبهان جلوگیری می شود که این امر تحولی در ارتقای شاخص های بهداشتی و زیست محیطی منطقه و همچنین بهبود فضای  شهری بوجود خواهد آورد.
مجری طرح فاضلاب بهبهان تاکید کرد : در صورت تامین به موقع اعتبار مورد نیاز شبکه و انشعابات فاضلاب این شهر به میزان 200 کیلومتر ظرف 2 سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.    
 
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن