تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820585885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت جدي بر عملکرد باشگاه هاي فعال در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۱۶ب.ظ)
مسئول بازرسي و رسيدگي به شکايات اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد: نظارت جدي بر عملکرد باشگاه هاي فعال در قم مسئول بازرسي و رسيدگي به شکايات اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز دوره جديد بازرسي از باشگاه هاي خصوصي و دولتي فعال در قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي خواجه بياتي تصريح کرد: همزمان با آغاز کار باشگاه هاي خصوصي و دولتي در جلسه اي که با بازرسان انجام شد و همچنين با توجه به عملکرد مثبت ستاد نظارت بر سلامت باشگاه هاي استان، بازديد از امکان ورزشي در سال جاري شروع به کار کرد.
وي در ادامه با تاکيد بر اينکه اداره کل ورزش و جوانان استان قم با باشگاه‌هاي متخلف ‌برخورد جدي مي‌کند، عنوان داشت: هدف اين است که زمينه مناسبي براي جذب بيش از پيش مردم به فعاليت هاي ورزشي و حضور نوجوانان و جوانان در محيط هاي ورزشي فراهم شود بنابراين به صورت جدي با باشگاه‌هاي متخلف ورزشي سراسر استان قم برخورد خواهد شد.
مسئول بازرسي و رسيدگي به شکايات اداره کل ورزش و جوانان استان قم بيان داشت: باشگاه‌هاي ورزشي از مراکز مهم توسعه ورزش همگاني، قهرماني و حرفه‌اي به شمار مي‌روند که فعاليت صحيح اين باشگاه‌ها نقش بسيار مؤثري در توسعه ورزش دارد.
وي همچنين توجه به مسائل فرهنگي را از اصول مهم باشگاه‌ داري برشمرد و تصريح کرد: تمام باشگاه‌هاي ورزشي بايد در فعاليت‌هاي خود توجه به مسائل فرهنگي را مد نظر قرار داده و با توجه به اين مهم اهداف و ديگر برنامه‌هاي خود را به پيش ببرند.
خواجه بياتي خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باشگاه‌هاي ورزشي را محيطي امن و سالم براي فرزندان خود مي‌دانند و اين باشگاه‌ها هستند که بايد با ايجاد محيطي سالم و عاري از مواد نيروزا اعتماد خانواده‌ها را جلب کنند و حتي به فعاليت خود نيز رونق بيشتري بدهند.
وي ضمن تاکيد بر لزوم توجه باشگاه‌هاي ورزشي به موضوع حجاب و عفاف، بيان داشت: پرداختن به کارهاي فرهنگي در باشگاه‌ها به ويژه در حوزه حجاب و عفاف امري ضروري است و از آنجا که ورزشکاران الگوي جوانان هستند، ضروري است که باشگاه‌ها توجه به اين موارد را در دستور کار قرار دهند.
مسئول بازرسي و رسيدگي به شکايات اداره کل ورزش و جوانان استان قم در بخش پاياني صحبت هاي خود رعايت قوانين و مقررات ورزشي و برخورد جدي با متخلفان را ضروري دانست و عنوان داشت: باشگاه‌ها همچنين بايد از بهترين تجهيزات ورزشي استفاده کرده و از به کارگيري وسايل غير استاندارد خودداري کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن