تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817022730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت نسبت به گراني نظارت جدي صورت دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۳۲ب.ظ)
امام جمعه قم: دولت نسبت به گراني نظارت جدي صورت دهد امام جمعه قم گفت: دولت بخشي از انرژي‌ها را گران کرده است و حتما مصلحتي ديده‌اند و ما ورود نمي‌کنند اما در اين ميان، نظارت جدي توسط دولت صورت گيرد تا برخي سليقه اي اجناس را گران نکنند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري که در نماز جمعه امروز قم سخن مي‌گفت، اظهار کرد: توصيه من به رسانه ملي و متکلمان جامعه و کساني که رسانه اي در اختيار دارند اين است که در انتقال معارف دين به جامعه تلاش کنند تا در پيشگاه خداوند شرمنده نشوند.
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور خاطرنشان کرد: يکي از عواملي که مرز شکني را در جامعه باب مي‌کند، تقليدهاي کورکورانه از دوستان ناباب است و بارها از پشت اين تريبون نماز جمعه عرض کرده‌ام که بايد مراقب باشيم چه کساني با فرزندان ما دوست هستند و فرزندان ما کجا پرسه مي‌زنند.
عضو مجلس خبرگان رهبري در خطبه دوم با اشاره ميلاد مولود کعبه تصريح کرد: وجود مقدس اميرالمومنين امام علي(ع) کسي بود که در خانه خدا متولد شد و اگر کسي مي‌خواهد علي(ع) را بشناسد، اين جمله که «علي با حق است و حق با علي است» کفايت مي‌کند. اين جمله بالاترين افتخار براي امام علي(ع) است و هر جا حق باشد، علي آنجاست.
استاد حوزه علميه قم تاکيد کرد: امام اول شيعيان مي‌فرمايد گواراترين زندگي را کسي دارد که از آنچه خداوند نصيب وي کرده است، راضي است و از اين رو جاي دارد از آنچه خدا نصيب ما کرده است، شاکر باشيم.
آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به نزديک بودن ايام اعتکاف افزود: جا دارد در همين جا از کساني که در امر گسترش اعتکاف تلاش کرده‌اند تشکر کنيم و رهبر معظم انقلاب درباره اعتکاف فرموده‌اند که نماد معنويت نظام است و اين عزيزان 3 جشنواره برگزار کرده‌اند که جاي تقدير دارد.
وي خاطرنشان کرد: اعتکاف فرصت خوبي است که اگر جوان از جايي سرخورده شد، به آن روي آورد و خود را پاک کند.
امام جمعه قم با اشاره به ايام مصيبت حضرت زينب(س) تصريح کرد: در حديث آمده است که هر کس بر مصيبت زينب(س) اشک بريزد، مانند کسي است که بر مصيبت حسن(ع) و حسين(ع) اشک ريخته است.
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور با اشاره به هفته معلم و ديدار رهبري با ايشان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ديدار با معلمان به مناسبت روز معلم، تعليم روش تفکر به نسل جديد، جلوگيري از سطحي نگري در نسل جوان و آموزش عملي رفتار و اخلاق را توصيه کرده‌اند.
عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: ديگر وظيفه معلمان اين است که به دانش آموزش سبک زندگي اسلامي را آموزش دهند تا هنگام ورود به دانشگاه، ساخته و پخته باشند.
استاد حوزه علميه قم تاکيد کرد: ديگر توصيه رهبري، تاکيد بر تحقق سند تحول آموزش و پرورش و ماندن نيروهاي مخلص و متعهد به انقلاب اسلامي در آموزش و پرورش است و نبايد اين وزارت خانه مهم از چنين نيروهايي خالي شوند زيرا آموزش و پرورش محل اصلي سرمايه گذاري نظام است و نتايج بسيار خوبي به دنبال دارد.
آيت الله حسيني بوشهري افزود: اين روزها مذاکرات هسته اي در پيش است و به زودي سندي که مي‌خواهند منتشر کنند پس از مذاکره، منتشر مي‌شود و دشمنان ما در مسائل متعددي مانند ميزان دستگاه‌هاي غني سازي و رآکتور اراک با ما اختلاف دارند.
وي خاطرنشان کرد: به عزيزان مذاکره کننده به عنوان سربازان خط مقدم نظام به تبعيت از رهبري حمايت مي‌کنيم و ديگر اين که به عزيزان مذاکره کننده عرض مي‌کنيم کاري نکنيد و کاري نکنند که دشمنان از خط قرمزهاي ما عبور کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: مذاکره کنندگان نبايد اجازه دهند که دستورهاي ديگر مانند بحث حقوق بشر وارد مذاکرات نشود و رهبري به خوبي هشدار دادند که مسائل ديگر نبايد وارد مذاکرات شود و ما به شدت وارد کردن هر گونه دستور ديگر در مذاکرات را از طرف اين ملت و در بيان اين ملت، محکوم مي‌کنيم.
استاد حوزه علميه قم در تذکري به دولت تاکيد کرد: دولت بخشي از انرژي‌ها را گران کرده است و حتما مصلحتي ديده‌اند و ما ورود نمي‌کنند. اما در اين ميان، نظارت جدي توسط دولت صورت گيرد تا برخي سليقه اي اجناس را گران نکنند و اين ملت تقاضاي جدي از دولت دارد که نسبت به گراني نظارت جدي صورت دهد و اگر چه اين ملت صبور است اما انتظار اين مردم از دولت، انتظار به حقي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن