تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805173218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران بر حمایت همه جانبه از فلسطینیان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران بر حمایت همه جانبه از فلسطینیان تاکید کرد کوالالامپور – ایرنا - معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر روز یکشنبه در آیین پایانی اجلاس بین المللی آزادی مسجدالاقصی و بیت المقدس دفاع از مظلوم بر ضرورت حمایت همه جانبه از فلسطینیان تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، محمدحسن تبرائیان معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این آیین که در شهر شاه عالم مرکز ایالت سلانگور مالزی برگزار شد با تشریح مواضع ثابت و استوار جمهوری اسلامی ایران در باره فلسطین و قدس شریف که مبتنی بر دیدگاه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، خواستار حمایت همه جانبه کشورهای اسلامی از آرمان های فلسطینیان شد.
وی همچنین بر عدم برقراری مناسبات و تعاملات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی، تحریم کالاهای این رژیم توسط مسلمانان جهان و بسیج امت اسلامی علیه صهیونیست غاصب تاکید کرد.
معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه گفت که جنایتکاران صهیونیست به دلیل جنایت هایی که در حق مردم مظلوم فلسطین انجام داده اند باید در دادگاه محاکمه شوند و گروه های فلسطینی نیز به سمت آشتی و همگرایی حرکت کنند.
وی هر نوع سازش با صهیونیست ها و ضعف در برابر این جنایتکاران را محکوم کرد و خواستار وحدت امت اسلامی و پرهیز از اختلافات و همکاری علمای شیعه و اهل سنت شد.
تبرائیان در ادامه این اجلاس با تاکید بر وحدت امت اسلامی، فتوای مقام معظم رهبری در خصوص تحریم اهانت به مقدسات و نمادهای اهل سنت را مطرح کرد.
براساس این فتوا، اهانت به نمادها و شخصیت های اسلامی برادران اهل تسنن حرام است و به طریق اولی هر چیزی که موجب اخلال در شرافت و هرگونه اتهام به همسر نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) باشد، حرام است .
بلکه این اقدام نسبت به همسران انبیاء ممنوع است و بویژه نسبت به سرور ایشان حضرت رسول اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم).
سخنان نماینده ایران در اجلاس بین المللی آزادی مسجدالاقصی و بیت المقدس دفاع از مظلوم با استقبال شرکت کنندگان در این اجلاس و مسوولان برگزاری مواجه شد.
انور ابراهیم سیاستمدار مالزیایی که پنج سال معاون نخست وزیر این کشور بوده است نیز در آیین پایانی اجلاس آزادی مسجد الاقصی طی سخنانی به تاریخ مساله فلسطین و تاسیس رژیم صهیونیستی و اشغال سرزمین های فلسطینی توسط اشغالگران قدس پرداخت.
معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه این اجلاس دو روزه با شخصیت های دینی و روسای هیات های شرکت کننده در اجلاس و مقامات دانشگاهی مالزی نیز به طور جداگانه دیدار و در باره رسالت مجمع و اقدامات این نهاد برای تقریب مذاهب اسلامی گفت وگو کرد.
وی در آیین گشایش این اجلاس نیز سخنرانی کرد و گفت که دشمنان اسلام و استکبار جهانی سعی در ایجاد تفرقه و فتنه انگیزی و بر افروختن آتش جنگ طایفه ای بین مسلمانان دارند تا از این طریق ضمن غارت ثروت و منابع کشورهای اسلامی بر سرنوشت آنان حاکم شوند.
در این اجلاس بین المللی اندیشمندان، علماء و نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان اسلام از جمله ایران، اندونزی، مصر، سوریه و قطر حضور داشتند.
آساق**1611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن