تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه پیش پرداخت هزینه مکالمات تلفنی در منطقه ویژه بندر امام راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سامانه پیش پرداخت هزینه مکالمات تلفنی در منطقه ویژه بندر امام راه اندازی شد اهواز - ایرنا - معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از راه اندازی سامانه پیش پرداخت هزینه مکالمات تلفنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل ˈبهروز آقاییˈ گفت: به منظور ارائه خدمات بهینه مخابراتی به کارکنان و تکریم ارباب رجوع و مشترکان بخش خصوصی این مجتمع بندری، سامانه جامع پیش پرداخت هزینه مکالمات تلفنی و سرویس های جانبی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) نصب و راه اندازی شده است.
وی افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، آسان سازی و شتاب بخشی در واگذاری خطوط تلفن به مشترکان و نیز کنترل هزینه های جانبی را از اهم مزیت های بهره گیری از این سامانه برشمرد.
آقایی گفت: امکان واگذاری خطوط تلفن به صورت اعتباری (PREPAID) و دائمی(POST PAID)، امکان تعریف شارژهای مختلف از جمله شارژ ثابت (EXTENTION) و شارژ همراه ( ACCOUNT) و ممانعت از افزایش بدهی بدهکاران تجاری از دیگر قابلیت های این سامانه است.
وی افزود: سرویس تلفن تصویری و مکالمه آنلاین از طریق گوشی تلفن ثابت، سرویس پخش رادیو سراسری صدای جمهوری اسلامی ایران با شماره گیری عدد 87 و راه اندازی انواع سرویس های تلفن گویا از مهمترین مزیت های این سامانه است که پس از نصب و راه اندازی مورد بهره برداری قرار گرفت.
سرویس پخش تاریخ، ساعت رسمی و اوقات شرعی در تمام ساعات روز و ایام هفته با شماره گیری عدد 84 مزیت دیگر این سامانه است که مشترکان پس از نصب از آن برخوردار خواهند شد.
645/538
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن