تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنر بر‌ترین ابزار برای ترویج ارزش‌های دینی و ایثار و شهادت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
هنر بر‌ترین ابزار برای ترویج ارزش‌های دینی و ایثار و شهادت است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تمامی ابزار برای ترویج ارزش‌های دینی و ایثار و شهادت تاکید کرد هنر بر‌ترین ابزار برای بیان این ارزش‌ها است. 



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به جایگاه رفیع ارزش‌های دینی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: ارزش‌های دینی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نشر داده شود. 
 
وی ادامه داد: برای ترویج این ارزش‌ها باید از هر ابزاری بهره برد. در این میان هنر از جایگاه ویژه‌ای در تبلیغ و بیان مفاهیم ارزشی برخوردار است. 
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر اینکه در دنیای امروز هنر اصلی‌ترین راهکار برای ارائه فرهنگ است، اظهار کرد: استفاده از زبان هنر می‌تواند به مراتب از سایر ابزار‌ها کارساز‌تر باشد و با زبانی عام فهم، ارزش‌های دینی، انقلابی و دفاع مقدسی را برای نسل امروز و آینده ترسیم کند. 
 
وی سریال «مختارنامه» را به عنوان اثری فاخر در زمینه بیان ارزش‌های دینی از زبان هنر عنوان کرد و افزود: ساخت سریال و فیلم سینمایی مفاهیم اساسی را در کمترین زمان ممکن بیان می‌کند و می‌تواند مخاطبان خود را تحت تأثیر عمیق قرار دهد. 
 
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید از این ابزار برای ترویج الگوهای ایثار و شهادت به بهترین نحو بهره برد، تصریح کرد: بنیاد شهید نیز این امر را ارج نهاده و با بهره‌گیری از همین ابزار، سعی در گسترده ساختن فرهنگ جهاد و حماسه در جامعه دارد.
 



۱۳۹۳/۲/۲۸ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن