تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813059915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس قوه قضاییه عراق نسبت به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس قوه قضاییه عراق نسبت به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کرد شهرری - ایرنا - رییس قوه قضاییه عراق و هیات همراه با حضور در مرقد مطهر رهبر فقید انقلاب نسبت به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند.


به گزارش ایرنا، ˈمدحت المحمودˈ رییس قوه قضاییه عراق و هیات همراه صبح امروز /یکشنبه/ با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی نسبت به آرمانهای امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.
این هیات عراقی در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.
همچنین شرکت کنندگان با حضور بر سر مزار ˈ بتول ثقفیˈ همسر بنیانگذار جمهوری اسلامی از خدمات این بانوی فداکار نیز تجلیل کردند.
همچنین در پایان این مراسم ˈمدحت المحمودˈ نیز ضمن یاداشتی دفتر یابود را امضا کرد.
ˈمدحت المحمودˈ رییس قوه قضاییه عراق در صدر هیات عالی رتبه قضایی به دعوت همتای ایرانی خود آیت الله ˈصادق آملی لاریجانیˈ رییس قوه قضاییه روز گذشته (شنبه) وارد ایران شد.
ˈمدحت المحمودˈ رییس شورای عالی قضایی جمهوری عراق ظهر شنبه وارد ایران شد.
المحمود به همراه هیاتی از مقام های عراقی و به دعوت رییس قوه قضاییه کشورمان به ایران سفر کرده است.
این مقام عالی قضایی عراقی در بدو ورود به تهران از سوی برخی مسوولان قوه قضاییه و ˈمحمد مجید الشیخˈ سفیر عراق در فرودگاه مهر آباد تهران مورد استقبال قرار گرفت.
رییس شورای عالی قضایی عراق در این سفر چهار روزه به ایران بامقامات ایرانی از جمله آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به طور جداگانه دیدار و گفت و گو می کند.
بنابر این گزارش، مقام قضایی عراق در این سفر با مقام های ایرانی در خصوص مباحث قضایی، گسترش همکاری ها و معاضدت های قضایی گفت وگو و تبادل نظر خواهد کرد.
مدحت المحمود در سال 1933 در بغداد متولد شده است.
رییس شورای عالی قضایی عراق سمت ها و فعالیت های مختلفی داشته که مهم ترین آنها شامل محقق قضایی در وزارت دادگستری در سال 1960، قاضی دادگاه های عراق، کارشناس در زمینه های قوانین احوال شخصیه و قوانین مدنی در اتحادیه عرب و عضویت در مراکز عربی برای بررسی مسایل قضایی و قانونی اردن و لبنان است.
1724/687
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن