تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817119978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی به معنی عاشقانه کار کردن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اردبیل : مدیریت جهادی به معنی عاشقانه کار کردن است اردبیل – ایرنا- استاندار اردبیل گفت : انجام کار و پیگیری وظایف و مسوولیت های محوله به شکل عاشقانه معنی مدیریت جهادی و منظور اصلی مقام معظم رهبری از نامگذاری امسال به این عنوان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش ، شامگاه شنبه در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت و جهادی و برنامه های اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود : مدیران و کارمندانی که مجدانه و عاشقانه وظایف خود را به شکل مطلوب انجام می دهند در واقع منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را به منصه ظهور می رسانند.
وی با اشاره به اینکه تحقق مدیریت جهادی با روال عادی امکان پذیر نیست اظهار کرد : امسال انجام وظایف و کارهایمان باید دست کم دارای تفاوت هایی از لحاظ کمی و کیفی با سال های قبل باشد.
وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت : خودکفایی و تامین نیازهای مردم با استفاده از نیروها ، امکانات و دانش خودی شاکله اصلی اقتصاد مقاومتی می باشد.
خدابخش ، ایجاد اشتغال برای افراد بیکار و نیز کمک به افزایش تولید را از نیازهای اساسی در شرایط فعلی کشوردانست و یادآوری کرد: ایجاد اشتغال در دنیای کنونی از سخت ترین کارهاست و براساس برآوردهای اولیه برای شغل دار کردن یک فرد بیکار در ایران به یکصد میلیون تومان سرمایه و هزینه نیاز است.
او توجه مدیران و مسوولان ذیربط به کارهای کوچک و در عین حال تاثیرگذار تولیدی در بخش های کشاورزی ، دامپروری و صنایع را که به سرمایه های اندکی نیز نیاز دارند بسیار مهم دانست و بیان کرد : اکثر این کارها باوجود نیاز کمتر به سرمایه اغلب ماندگار و پرمشغله می باشند و نتایج شگرفی در تولید و ایجاد اشتغال دارند.
وی با تقدیر از مسوولان و دست اندرکاران اردوهای هجرت و جهادی استان اردبیل گفت : این عزیزان به واسطه آموزش افراد روستایی و اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی در نقاط محروم به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این مناطق کمک موثری می کنند.
استاندار اردبیل افزود : براساس گزارشی که مسوولان این اردوها ارایه داده اند به دوهزار و 154 نفر از افراد بسیجی و غیربسیجی در زمینه های گوناگون شامل شیلات ، پرورش شتر مرغ و مرغ ، پرورش زنبور عسل ، کشت زعفران و نظایر آن در این اردوها آموزش های لازم ارایه شده است که انتظار می رود با همکاری مسوولان ذیربط و پرداخت تسهیلات از سوی بانکها زمینه ایجاد اشتغال برای این افراد فراهم شود.
وی توجه به گسترش کشت زعفران در نقاط مستعد استان اردبیل را از راههای تغییر سریع سیمای اقتصادی این استان دانست و افزود : باتاسف روستاییان اغلب به کشت محدود این محصول می پردازند درحالیکه می توان با استفاده از دریافت تسهیلات و بهره گیری از نظر کارشناسان به سودهای سرشاری از کشت این محصول برسند.
خدابخش همچنین با اشاره به اینکه ذائقه مردم اردبیل در مقایسه با سال های قبل در ارتباط با مصرف ماهی و انواع آبزیان تغییر یافته و این فرآورده غذایی مفید جای ویژه ای در سفره های مردم این استان باز کرده است بیان کرد : گسترش صنعت آبزی پروری نیز از موارد مهمی هست که باتوجه به قابلیت های منطقه می تواند نقش موثری در توسعه اقتصادی منطقه داشته باشد.
وی همچنین خواستار نرمش و انعطاف پذیری در برابر بعضی مسایل کارشناسی و مهندسی در ارتباط با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف شد و گفت : باید به هنگام اجرای طرح ها به شرایط و ویژگی های بومی و محلی هر منطقه فارغ از بعضی سخت گیری های کارشناسی توجه شود.
وی تصریح کرد : در صورت بی توجهی به شرایط محلی و بومی مناطق هنگام اجرای طرحها باید منتظر پیامدهای منفی آن در آینده باشیم.
به گفته او ، در اجرای طرح ها و برنامه ها نیز نباید فقط بطور صرف به مسایل کارشناسی و مهندسی توجه شود بلکه در کنار آن توجه به ویژگی های محلی و بومی نیز دارای اهمیت زیادی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد مسوولان ذیربط به ارایه گزارش در ارتباط با اردوهای جهادی و هجرت این استان پرداختند.
592/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن