تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815463180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کرج و فرمانده نیروی انتظامی باخانواده شهدای اقتدار دیدارکردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار کرج و فرمانده نیروی انتظامی باخانواده شهدای اقتدار دیدارکردند خبرگزاری پانا:معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج به همراه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با تعدادی از خانواده های شهدای اقتدار دیداری صمیمانه داشتند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 21:37



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛محمد تقی ایرانی ظهر امروز به همراه سرهنگ سید حسن سید حقیقی و برخی از مدیران ارشد این شهرستان از جمله محسن امانی مشاور ارشد و مسئول امور ایثارگران فرمانداری کرج، با تعدادی از خانواده های شهدای اقتدار دیداری صمیمانه داشتند.
خانواده معظم شهید محمود شجاعی و شهید سیدرضا میرحسینی که امروز میزبان فرمانداری کرج و فرمانده نیروی انتظامی بودند، با بزرگ منشی از بیان مشکلات و نیازهای خود خودداری کرده و تنها از مسئولان مرکز استان البرز خواستند تا برای رفع مشکلات اصلی مردم تلاش کنند.
محمد تقی ایرانی نیز طی سخنانی با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای اقتدار جایگاه رفیعی در میان ملت ایران داشته و دارند، گفت: مادران فرزندان شهدا وظائف سنگینی در حوزه تربیت و آموزش آنها بر عهده دارند، چرا که فرزندان شهدا چشم و چراغ ملت ایران و الگویی برای نسل جوان هستند.
وی تاکید کرد: فرزندان شاهد باید به صورتی تربیت شوند که همچون پدران بزرگوارشان در مسیر ولایت گام برداشته و حافظ اصول، دستاوردها و ارزش های اسلام و انقلاب باشند.
ایرانی همچنین با تشکر از زحمات همسران شهدا از آنان به عنوان اسوه های صبر و مقاومت یاد و تاکید کرد که ارزش کار همسران شهدا در حفظ شئونات تربیتی نسل جدید همطراز با حرکت شهدای معظم است.
سرهنگ سید حسن سید حقیقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج نیز در این دیدارها، با تاکید بر اینکه مسئولان باید به طور مداوم جویای حال خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای اقتدار باشند، گفت: عزیزترین جوانان ایران اسلامی برای حفظ امنیت و آسایش ملت ایران و تحقق اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب، با جان و دل در مسیر ولایت گام برداشتند و امروز وظیفه ما است که ضمن حراست از دستاوردهای این عزیزان، با خانواده آنها نیز ارتباط مستمر داشته باشیم.
وی تاکید کرد: به طور قطع آینده ایران اسلامی در دستان نسل جوانی است که با الگوبرداری از شهدای اقتدار و گام برداشتن در مسیر ولایت، در برابر تمام سختی ها و مانع تراشی ها کمر خم نکرده و اجازه نمی دهند، احدی به ایران اسلامی تعرض کند.
لازم به توضیح است، در این دیدارهای، فرماندار کرج و همچنین فرمانده نیروی انتظامی با محمد امین فرزند شهید محمود شجاعی و همچنین سید محمد امین و سید علی فرزندان شهید سید رضا میرحسینی در فضایی صمیمانه، پرنشاط و کودکانه، مشغول بازی شدند.
لبخندهای فرزندان شهدای اقتدار فضای معنوی خاصی به دیدارهای امروز بخشیده بود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن