تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819433016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنايتي: هسلر مي‌تواند به پديده کمک کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عنايتي: هسلر مي‌تواند به پديده کمک کند
مهاجم فصل گذشته صباي قم گفت: در قراردادم بندي مبني بر داشتن پيشنهاد از استقلال و جدا شدن از پديده وجود ندارد.

رضا عنايتي در خصوص جدا شدنش از صباي قم گفت: من با مسئولان باشگاه صبا تسويه حساب کامل نکردم اما نزديک 50، 60 درصد از اين باشگاه طلب‌کارم. البته آقاي کشوري‌فرد مديرعامل باشگاه صباي قم قول داده که طلب من و ساير بچه‌ها را بدهد. فکر مي‌کنم همه بچه‌ها حداقل 50 درصد از باشگاه طلب‌کار هستند.

به گزارش فارس، وي در مورد پيوستنش به باشگاه پديده مشهد خاطرنشان کرد: حدود 80 درصد پيوستن من به اين باشگاه قطعي شده اما چند صحبت کوچک وجود دارد که تا چند روز آينده همه مسائل نهايي خواهد شد.

مهاجم فصل گذشته صباي قم در خصوص اينکه گفته مي‌شود او شرط کاپيتاني در باشگاه پديده گذاشته افزود: اين حرف از پايه و اساس غلط است چرا که هيچ وقت در هيچ تيمي درباره کاپيتاني حرف نزدم. چرا که اين موضوع اصلا براي من مهم نيست و چيزي که براي من اهميت دارد موفقيت تيمم در فصلي که پيش رو دارد، است.

عنايتي درباره حضور توماس هسلر در پديده مشهد هم اظهار داشت: به نظرم هسلر مي‌تواند به ما کمک کند چرا که با شناختي که من از مرزبان پيدا کردم مي‌دانم که او سخت به دنبال اين است که تيم خوبي ببندد و خيلي قوي وارد مسابقات ليگ شويم.پديده شرايط خوبي دارد و آمدن هسلر هم مي‌‌تواند به ما کمک کند.

وي در پاسخ به اين سوال که امسال پديده چه هدفي را در ليگ برتر دنبال مي‌کند افزود: با صحبت‌هايي که با هم داشتيم به اين نتيجه رسيده‌ام که اولويت مسئولان حفظ با قدرت تيم در ليگ برتر است. چرا که امسال اولين سالي است که پديده در ليگ برتر حضور دارد و مي‌توان به نوعي آن را سال تجربه‌اندوزي دانست.اما کم کم که تجربه تيم بالا برود مي‌توان براي سال‌هاي آينده برنامه‌هاي بيشتري را مدنظر قرار داد.

عنايتي درباره اينکه گفته مي‌شود در قرارداد او با پديده مشهد بندي وجود دارد که او هر زمان از استقلال پيشنهاد داشت مي‌توان اين تيم را ترک کند گفت: اصلا چنين بندي در قرارداد من نه در تيم پديده بلکه در هيچ تيم ديگري که بازي کردم وجود نداشته است. وقتي که در باشگاهي بازي کنم با تمام وجود براي آن تيم بازي خواهم کرد و کم فروشي نمي‌کنم.

وي ادامه داد: البته اگر پيشنهادي در طول فصل به من بشود آنگاه دو باشگاه بايد بنشينند و باهم تصميم بگيرند و اين وسط من نقشي ندارم. اما همواره مي‌خواستم به استقلال برسم اما آدم‌هايي در باشگاه بودند که انگار با وجود من منافعشان در استقلال به خطر مي‌افتاد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/27 15:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن