تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هسلر: آلمان مي‌تواند قهرمان جام جهاني شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هسلر: آلمان مي‌تواند قهرمان جام جهاني شود
پيشکسوت فوتبال آلمان گفت: از بين بازيکنان ايراني علي دايي و مهدوي‌کيا را مي‌شناسم و اميدوارم که در آينده‌اي نه چندان دور باز هم شاهد حضور بازيکنان ايراني در بوندسليگا باشم.

 توماس هسلر پيشکسوت فوتبال آلمان که براي حضور در پديده مشهد چند روزي را به کشورمان آمده بود در گفت‌وگويي در خصوص اينکه از نظر وي کدام تيم مي‌تواند قهرمان جام جهاني شود، گفت: برزيل هميشه در فوتبال يک مدعي است و در اين دوره هم به دليل داشتن بازيکناني مثل نيمار و ... مي‌تواند نقش اصلي را براي قهرماني در جام جهاني ايفا کند. البته نمي‌توان از فشاري که تماشاگران برزيلي روي تيم ملي کشورشان دارند بي‌تفاوت گذشت. هر چند که من فکر مي‌کنم براي قهرماني در جام جهاني تيم‌هاي ديگري مثل آلمان، ايتاليا، اسپانيا، اروگوئه،‌ هلند، انگليس و فرانسه هم شانس قهرماني دارند و مي‌توانند در نقش يک مدعي ظاهر شوند.

به گزارش فارس، هسلر در مورد تيم ملي فوتبال آلمان و عملکرد احتمالي اين کشور در جام جهاني برزيل هم خاطرنشان کرد: اين دوره از جام جهاني اين اميدواري وجود دارد که آلمان‌ها بتوانند بعد از چند دوره ناکامي در جام جهاني قهرمان شوند و من به اين موضوع اميدوارم که بازيکنان تيم ملي کشورم بتوانند شرايط را به گونه‌اي تغيير دهند که بعد از جام جهاني 1990 ايتاليا يک بار ديگر قهرمان جام جهاني شويم اما اين موضوع بستگي به مسائل جانبي زيادي دارد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا آلمان‌ها قصد انتقام‌گيري از تيم ملي فوتبال ايتاليا را در جام جهاني دارند يا نه، افزود: در چند دوره است که ما با باخت مقابل آلمان‌ها در يورو و مسابقات ديگر حذف مي‌شويم و من اميدوارم اگر اين بار به ايتاليا برخورد کرديم بتوانيم از اين تيم انتقام بگيريم.

پيشکسوت فوتبال آلمان در خصوص شناختش از بازيکنان ايراني تصريح کرد: از بين بازيکنان ايراني که در سال‌هاي مختلف ديده‌ام علي دايي و مهدي مهدوي‌کيا را مي‌شناسم. دايي مهاجمي بود که گل‌هاي زيادي مي‌زد و از بازيکنان قديمي هرتابرلين و بايرن مونيخ به حساب مي‌آمد. مهدي مهدوي‌کيا را هم مي‌شناسم و با فوتبال او آشنا هستم.

وي ادامه داد: البته چند سالي است که در سطح اول فوتبال آلمان بازيکن ايراني وجود ندارد و من اميدوارم بعد از مسابقات جام جهاني و در آينده‌اي نه چندان دور بازيکنان ايراني باز هم راهي بوندسليگا شوند.

هسلر در پايان درباره عملکرد بازيکنان آلمان در جام جهاني گفت: با توجه به بازيکنان بزرگي نظير گوتسه و رويس که در تيم ملي آلمان بازي مي‌کنند انتظار مي‌رود که عملکرد خوبي را از بازيکنان آلمان در جام جهاني برزيل شاهد باشيم.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/26 13:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن