تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818216664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب ترین بستنی تا میز شام ظریف


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عجیب ترین بستنی تا میز شام ظریف


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی وخارجی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳.عجیبترین بستنی ویژه/ کشتی تفریحی شیشه ای/جشنواره مجسمه های شنی/زوج عاشقی که پس از مرگ هم دست دردست هستند /دوچرخه ای مخصوص پیاده روی!/شیک‌ترین ایستگاه مترو ... عجیب ترین بستنی ویژه در دنیا  
عجیب ترین بستنی ویژه در دنیا

"کافه المپیک" یک رستوران کوچک در ناگاساکی ژاپن است که به طور عجیبی معروف و پرمشتری شده است. در این رستوان تمامی غذاهای ژاپنی و دسرهای بین المللی سرو می شود اما شهرت اصلی این رستوران به خاطر بستنی های مخصوص و معجون آن است. در این رستوران بستنی ها به طور خاصی با ارتفاع بین 45 تا 120 سانتی متر سرو می شوند.
عجیب ترین بستنی ویژه در دنیا

عجیب ترین بستنی ویژه در دنیا
در بستنی اصلی که به "برج رویایی ناگاساکی" شهرت یافته است شما می توانید انواع بستنی و کیک های شکلاتی و خامه را مشاهده کنید. بستنی های مخصوص درون ظرف های دوکی شکل با ارتفاع زیاد سرو می شود و برای خوردن تمامی بستنی نیاز به یک قاشق بزرگ است که به راحتی به انتهای ظرف می رسد تا اگر توانستید به این نقطه دست پیدا کنید، برای خوردن دچار مشکل نشوید.
بیشتر...

 کشتی تفریحی شیشه ای

 کشتی تفریحی شیشه ای

کشتی تفریحی از جنس شیشه یکی از طرح‌های برگزیده مسابقات بین‌المللی طراحی
بیشتر...

جشنواره مجسمه های شنی درساحل گناوه

جشنواره مجسمه های شنی درساحل گناوه

جشنواره حجم و مجسمه های شنی به مناسبت روز جهانی تئاتر در ساحل گناوه برپاشد. در این جشنواره که با موضوع تئاتر و آزاد برگزارشده، افراد زیادی ثبت نام کردند که پس از بررسی های لازم 20 نفر که در زمینه ساخت مسجمه زبده و سابقه شرکت درجشنواره های مختلف را داشتند، انتخاب شدند.
جشنواره مجسمه های شنی درساحل گناوه

جشنواره مجسمه های شنی درساحل گناوه

جشنواره مجسمه های شنی درساحل گناوه
دراین جشنواره تلاش شد با استفاده از قابلیت های این بندر ضمن معرفی جاذبه های گردشگری شهر ارتباط هنر و گردشگری و حفاظت از محیط زیست را به جامعه گوشزد کنیم. در پایان این جشنواره هیات داوران سه نفر را به عنوان برتر انتخاب کرد. در این جشنواره درباره ربط مجسمه های شنی به تاتر توضیحی داده نشد.
بیشتر...

زوج عاشقی که پس از مرگ هم دست در دست هستند  
زوج عاشقی که پس از مرگ هم دست در دست هستند

آرامگاه زن و شوهر هلندی که حتی پس از مرگ هم دست در دست هم بودن
بیشتر...

دوچرخه ای مخصوص پیاده روی!

دوچرخه ای مخصوص پیاده روی!

ورزش و تندرستی امری است که همیشه و در همه جوامع بسیار مهم هستند. پیاده روی به عنوان مادر ورزش ها شناخته می شود و برای داشتن بدنی سالم یک کمک به شمار می آید. عده ای زمان برای پیاده روی ندارند به همین دلیل از تردمیل و دیگر دستگاه استفاده می کنند که از نظر پزشکی تایید شده نیستند. مخترعین ژاپنی دوچرخه ای ساخته اند که WBC نام دارد و به دوچرخه پیاده روی شهرت یافته است. این دوچرخه صندلی ندارد و ورزشکار باید روی آن سرپا باشند تا حس پیاده روی کاملا منتقل شود. با هر قدم برداشتن بر روی پدال های دوچرخه، سه چرخ آن حرکت می کند و شما در حال پیاده روی دوچرخه سواری نیز می کنید."کاتایاما کوگو" طراح این دوچرخه  در مورد خصوصیات آن می گوید، این دوچرخه 1.2 متر طول و وزنی معادل با 36 کیلوگرم دارد.
دوچرخه ای مخصوص پیاده روی!
بر روی این دستگاه یک موتور الکتریکی نیز تعبیه شده است تا در زمان نیاز به کمک ورزشکار بیاید. این دوچرخه با هر بار شارژگیری می تواند مسافت 20 کیلومتری را با سرعت 24 کیلومتر بر ساعت طی کند و این تنها بخش موتوری دستگاه است. مسافت بیشتری را نیز می تون با پدال زدن و پیاده روی طی کرد.
بیشتر...

عکسبرداری مخفیانه از میز شام ظریف در وین

عکسبرداری مخفیانه از میز شام ظریف در وین

عکسبرداری مخفیانه از میز شام ظریف در وین

مذاکرات 1+5 در هتل کوبورگ-وین.
بیشتر...

دختری که از هر روز زندگی‌اش یک عکس دارد

دختری که از هر روز زندگی‌اش یک عکس دارد

دختری که از هر روز زندگی‌اش یک عکس دارد

این دختر به تعداد روز‌های زندگی‌اش از خود عکس دارد. والدین سومان بانسال، از قبل از تولد او تاکنون، هر روز از او یک عکس گرفته‌اند. سومان که تولد 18 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد، بیش از 6575 عکس یک‌نفره دارد. والدین او به مناسبت تولد 18 سالگی‌ اش، تصویری را از او تهیه کرده‌اند که از صدها جزء تشکیل شده است.
بیشتر...

شیک‌ترین ایستگاه مترو جهان

شیک‌ترین ایستگاه مترو جهان

شیک ترین ایستگاه مترو در جهان در شهر مسکو قرار گرفته است همین قدر فقط بگم واسه ساخت عمارت و بنای این ایستگاه و همچنین طراحی دکوراسیون آن هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون دلار آمریکا شده است حالا حساب کنید به پول ایران چقدر میشه.
بیشتر...

سگی که هفت سال است روی قبر صاحبش می خوابد!  
سگی که هفت سال است روی قبر صاحبش می خوابد!

در 6 سال گذشته، یک سگ به نام " کاپیتان" هر شب بر روی قبر صاحبش میخوابد. صاحب وی " میگیوئل " در سال 2006 درگذشته و سگش مدت کوتاهی پس از مراسم تشییع جنازه ناپدید شد خانواده همه جا را برای یافتن او جستجو کردند و حتی اعلامیه نیز گذاشتند ولی هیچکس او را ندیده بود. یک هفته بعد، اواخر شب افرادی که در گورستان بودند سگی را دیدند که روی قبر ی خوابیده آنها با مسول گورستان تماس این گرفتند . گورستان خانواده را مطلع کرد که بلافاصله مراجعه و وی را به منزل بردند. ولی هر شب او دیوانه وار پشت درب خانه ناله کرده و به در چنگ میزد تا بیرون برود تا صبح که به خانه برگردد. بعدها معلوم شد که کاپیتان هر شب به گورستان در فاصله 3 مایلی میرفت تا از قبر صاحبش محافظت کند. نزدیک به 7 سال است که هر شب گورستان درهایش را تا سر ساعت 6 عصر که او وارد می شود باز نگه میدارد.او تا صبح که درهای گورستان باز می شود در روی قبر صاحبش می خوابد تا از آن محافظت کند.
بیشتر...

 


شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن