تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805663482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای بیش از 700 میلیارد تومان پروژه در الموت چهره منطقه را متحول می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
اجرای بیش از 700 میلیارد تومان پروژه در الموت چهره منطقه را متحول می کند
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: با اجرای بیش از 700 میلیارد تومان پروژه عمرانی در الموت شرقی و غربی اقتصاد و چهره این منطقه متحول خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه استاندار قزوین روز جمعه در سفر یک روزه به منطقه الموت از دو پروژه مهم ملی در دست اجرا بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

استاندار قزوین به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان، محمدرضا  صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی، نحفی مدیرعامل شرکت گاز استان، چگینی مدیرعامل منابع طبیعی و مظفری معاون محیط زیست استان از پروژه های در دست ساخت جاده قزوین، الموت به تنکابن، مسیر رحیم آباد به کلاچای و گازرسانی به الموت بازدید کرد.

روزبه: روند اجرای پروژه شتاب می گیرد

مرتضی روزبه در این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: اتصال استان قزوین به مازندران و گیلان از طریق احداث جاده الموت به تنکابن و رحیم آباد به کلاچای دو پروژه بسیار مهم و ملی است که با تکمیل آن چهره مناطق الموت شرقی و غربی متحول خواهد شد.

استاندار بیان کرد: در این بازدید مسئولان محیط زیست و منابع طبیعی نگرانی های خود را در خصوص رعایت مسائل زیست محیطی مطرح کردند که ما هم در این موضوع جدی هستیم و تاکید داریم اما معتقدیم دستگاههای اجرایی حق ندارند در تقابل با یکدیگر باشند و با تعامل و همکاری لازم است در راستای رسیدن به اهداف توسعه استان کمک کنند.

این مسئول یادآورشد: پروژه های ملی به هیچ وجه نباید بدلیل کمبود اعتبار یا عدم همکاری دستگاههای اجرایی متوقف شود اما در کنار پیگیری برای تامین اعتبار و رفع موانع باید تلاش شود ضمن مطالعه کارشناسی در جلسات تخصصی نگرانی های زیست محیطی بسرعت برطرف شده و عملیات اجرایی دچار وقفه نشود.

وی تصریح کرد:این پروژه های ملی برای استان قزوین حیاتی است لذا اجازه تقابل، توقف کار یا مانع تراشی را نمی دهیم و با همه ضوابط و مقررات قانونی ماهم حافظ مخیط زیست خواهیم بود تا خدشه ای به طبیعت و سلامت مردم و نیز روند اجرای پروژه ها وارد نشود.

روزبه گفت: سرعت کار پروژه بسیار خوب است هر چند در طرح گازرسانی به دلیل سختی مسیر و کمبود اعتبار با چالش هایی مواجهیم که با کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نیز وزارتخانه های نفت و راه و شهرسازی پیگیر تامین اعتبار خواهیم بود که امیدواریم در چند ماه آینده عملیات اجرا شتاب گیرد تا قبل از فصل سرما حجم مفیدی از کار انجام شود.

استاندار قزوین اظهارداشت: در پروژه قزوین به کلاچای در خصوص مسائل مربوط به میراث فرهنگی آنچه که مسئولان راه وشهرسازی مطرح کرده اند هیچ نگرانی نیست اما برای رفع دغدغه مسئولان ذیربط با تشکیل جلسات این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

استاندار قزوین همچنین در ادامه این بازدید با حضور در مراسم نماز جمعه شهر معلم کلایه در جمع نمازگزاران گفت: سفرهای شهرستانی فرصت خوبی برای مسئولان استان است تا ضمن دیدار و گفتگو با مردم از نزدیک با مشکلات آشنا شده و در رفع آن بکوشند.

وی تصریح کرد: مناطق الموت شرقی و غربی برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و خوشحالیم که سه پروژه مهم ملی استان در این منطقه در حال اجراست و امیدواریم با تکمیل آن ضمن تامین رفاه مردم شاهد تحول اقتصادی باشیم.

روزبه گفت: در هفته اخیر با حضور معاونان استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی در الموت 29 مصوبه برای تحول منطقه پیش بینی شده که در کمیته های چهارگانه مورد بررسی برای اجرا قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بخشی از مشکلات امروز ما ناشی از تحریم هاست زیرا دشمنی آمریکا و اسرائیل با نظام اسلامی اعتقادی و همیشگی است که باید با تدبیر آن را پشت سر بگذاریم و بخش دیگر ناشی از روزمرگی و نوع مدیریت است که باید با تلاش شبانه روزی آن را حل کنیم.

استاندار اظهارداشت: مسئولان هیچ رسالتی جز خدمت به مردم و خل مشکلات آنها ندارند و دغدغه امروز مدیران باید خدمت صادقانه و مستمر به همه مردم باشد.

روزبه گفت: مدیریت جهادی زمان و مکان نمی شناسد و اگر بخواهیم در امور موفق شویم باید با عزم ملی، مدیریت جهادی سرلوحه کار خود قرار دهیم که در این مسیر آنچه که مربوط به تحریم است باید به مردم صادقانه گفته شود و آنچه به سوء مدیریت مربوط است با تدبیر حل شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در استان همدلی و همکاری مسئولان خوب است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم و معتقدیم بسیاری از مشکلات را قادریم در داخل استان حل کنیم.

حضور شخصیت های برجسته الموت در منطقه ضروری است

استاندار با گرامیداشت یاد مرحوم اسماعیلی از شخصیت های برجسته منطقه الموت یادآورشد: در کنار آثار تاریخی، گردشگری، طبیعت زیبا این منطقه شخصیتهای شاخصی دارد که هرکدام از این افراد می توانند در تغییر و تحول منطقه تاثیرگذار باشند.

وی افزود: باید با همت مردم، افراد نخبه و تاثیرگذار الموت را جذب منطقه کنید تا در مناسبتهای مختلف در الموت حاضر شوند و با ایده و طرح ها و نیز جایگاه ملی و منطقه ای خود در تحول این محدوده مشارکت کنند که با تحقق آن آینده روشنی برای منطقه متصور خواهد شد.

استاندار قزوین یادآورشد: بیش از 700 میلیارد تومان پروژه در الموت در حال اجراست که بهره برداری از آن در کنار قابلیتهای دیگر، چهره اقتصادی منطقه متحول خواهد شد.

روزبه اظهارداشت: با اتصال منطقه الموت به استان مازندران و گیلان ضمن صرفه جویی میلیاردها تومان سوخت، زمینه سفری ایمن و سریع برای همه مردم کشور نیز فراهم خواهد شد.

استاندار قزوین همچنین با شرکت در مراسم بزرگداشت شهید کریم رجبی دهکی و شیردل عبداللهی دهکی که در روستای دهک الموت برگزار شد از شهدا به عنوان ولی نعمتان انقلاب یاد کرد و اظهارداشت: شهدا نقشه راه زندگی هستند و باید یاد آنها را هر روز بهتر و باشکوهتر برگزار کنیم و اجازه ندهیم دچار روزمرگی شویم.

وی افزود: باید همیشه قدردان شهدا باشیم و ارزشها را حفظ کنیم و با بصیرت و آگاهی در مسیر شهدا گام برداریم.

استاندار قزوین همچنین از پروژه گازرسانی به منطقه الموت دیدن کرد.

حسن پایون مجری طرح گازرسانی به الموت در این بازدید گفت: 50 کیلومتر خط 12 اینچ و 25 کیلومتر خط 10 اینچ از قزوین تا معلم کلایه باید نصب شود که کار جاده سازی و بستر سازی برای لوله گذاری در این محدوده از سخت ترین عملیات محسوب می شود.

پایون بیان کرد: به دلیل کوهستانی بودن منطقه الموت مسیر سازی بسیار دشوار است که خوشبختانه در مرحله پایانی هستیم که کار خرید لوله های گاز انجام شده و آماده انتقال آن به محل هستیم.

مجری طرح گازرسانی به الموت قزوین تصریح کرد: تاکنون 15 میلیارد تومان برای گازرسانی هزینه شده و تکمیل آن به 45 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد تا قبل از فصل سرما کار لوله گذاری تکمیل شود.

در حاشیه سفر استاندار به الموت همچنین رحیم پناه زاده جانشین مدیرعامل موسسه عاشورا پیمانکار قطعه چهار پروژه قزوین، الموت به تنکابن گفت: بیش از 250 دستگاه ماشین آلات برای تسریع عملیات در محل مستقر شده اند که در صورت تامین اعتبار برای تجهیز و کارگاه و انتقال آن به محل جدید سزعت عملیات بیشتر خواهد شد. وی اختصاص اعتبار بموقع، ارائه نقشه های مسیر و تداوم همکاری مسئولان را در تحقق زمان 36 ماهه پروژه موثردانست.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن