تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820206053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۶۰۰ نقطه تحت پوشش پدافند هوایی/ رونمایی از رادارهای کشف هواپیماهای پنهان کار و استیلس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۳۶۰۰ نقطه تحت پوشش پدافند هوایی/ رونمایی از رادارهای کشف هواپیماهای پنهان کار و استیلس


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای نوین در سامانه های جدید راداری موشکی و ارتباطی این قرارگاه گفت: سه هزار و ۶۰۰ نقطه کشور تحت پوشش پدافند هوایی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در اختتامیه پنجمین جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به توانمندی ها و دستاورد های پدافندی، سیر تحول و بالندگی پدافند هوایی در سال های اخیر را مثال زدنی دانست و گفت: ما در حوزه ساخت و طراحی سامانه های راداری، موشکی، پهباد ها و سایر تجهیزات به دستاورد های قابل تأملی دست یافته ایم و فناوری ساخت آن به دست جوانان همین مرز و بوم صورت پذیرفته است.
امیراسماعیلی

امیر اسماعیلی با اشاره به دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء)ص) گفت: سامانه های راداری آرش، سامانه شبیه ساز موشک غفار و سامانه متحرک سازی پرتاب کننده موشک پوش و قادر ؛ سامانه های شبیه ساز موشک هاگ و اسکایگارد ؛ سامانه ارتفاع متوسط مرصاد با استفاده از موشک ساخت داخل که به دست توانمند متخصصین جوان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به بهره برداری عملیاتی رسیده است و رونمایی شد.
رادار آرش

وی چینش سامانه‌ها برای مقابله با طیف وسیع تهدیدات؛ چینش رادارهای پدافندی بر اساس موج تهدیدات؛ رصد تهدیدات در آبهای دور دست با رادار کیهانی سپهر؛ استقرار بخش اعظم رادار کیهانی سپهر؛ ارتقاء «هاوک» برای کشف تهدیدات ارتفاع پایین با بُرد 2 برابر؛ نصب لانچر موشک صیاد روی S200؛ رادار بُرد بلند علیه اهداف ریزپرنده و ارتفاع پایین ثامن را از دیگر دستاوردهای مهم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء)ص) عنوان کرد.
موشک اس 200
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به  اخطار به پهپادهای آمریکایی در آبهای آزاد؛ اخطار به پهپادهای RQ4 و MQ1؛ تصریح کرد:اسناد و صدای خلبان هواپیمای U2 آمریکایی را داریم.
هواپیمای جاسوسی یو 2

همچنین با اشاره به هواپیمای جمع‌آوری اطلاعات U2، تاکید کرد: امروز خیلی از کشورها هستند که حتی قابلیت کشف اینگونه هواپیما را ندارند ولی ما اسناد و صدای خلبان این هواپیما را داریم که در همان نقطه که به آن اخطار می‌دهیم، بلافاصله تمکین می‌کند و بدون اینکه نفوذ کند، از مرزهای ما دور می‌شود.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه اجازه نزدیکی جنگنده‌های بیگانه به مرزهایمان را نمی‌دهیم، به رصد جنگنده‌های فرامنطقه‌ای اشاره کرد و گفت: هواپیماهای جنگنده‌ای که از روی ناوهایشان در آب‌های آزاد نزدیک به مرزهای ما پرواز می‌کنند، شاید قصد تقرب نداشته باشند ولی طبیعتا وقتی تعداد زیادی هواپیما در هوا در حال پرواز است، اگر ما هوشیار نباشیم، بالاخره آنها بدشان نمی‌آید در بحث هوانوردی وسعتشان را افزایش دهند. کاری که در خیلی از کشورها که به آن نفوذ کرده‌اند، انجام می‌دهند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به 10 شهریور ماه سالروز تشکیل تشکیل قرار گاه خاتم الانبیاء  گفت: برای مقابله با هواگردهای پنهان‌کار از سامانه و رادارهای شناسایی و کشف هواپیماهای پنهان کار و استیلس که با توجه به شرایط تحریم توسط این نیروهای جوان و متخصص ساخته شد رونمایی می شود.


شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن