تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود 13 هزار معتاد پاک شده به چرخه بازتوانی و بازار کار


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ورود 13 هزار معتاد پاک شده به چرخه بازتوانی و بازار کار
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تخصیص پنج درصد از مجموع منابع مالی بهزیستی در حوزه حمایت‌های اجتماعی برای معتادان پاک شده و خانواده‌های آنها، گفت: بر اساس آخرین آمار، 13 هزار معتاد بهبود یافته را وارد چرخه بازتوانی و بازار کار کردیم.
آفتاب: دکتر همایون هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بهزیستی دارای جامع‌ترین برنامه در حوزه پیشگیری، درمان و بازتوانی معتادان و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آنان است، اظهار کرد: در همین راستا برای حمایت‌های پس از درمان و پاکی نیز الگویی ارائه کردیم که تبدیل به یک طرح ملی شد.


وی افزود: پنج درصد از تمامی منابع خود را در حوزه حمایت‌های اجتماعی برای معتادان پاک شده و خانواده‌های آنها تخصیص می‌دهیم که تا کنون نتیجه‌ بخش بوده است. بر اساس آخرین آمار جمع آوری شده سال 91، 13 هزار معتاد بهبود یافته را وارد چرخه بازتوانی و بازار کار کردیم.


رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: از این تعداد 3600 نفر پوشش حمایتی، 5522 نفر تحت پوشش حوزتوانبخشی و 3428 نفر هم غیرتحت پوشش بوده‌اند. اکنون آخرین اطلاعات مربوط به اشتغال افراد معتاد بهبود یافته در سال 92 در حال جمع‌آوری است.


هاشمی با اشاره به اینکه باید دستگاه‌های اجرایی در قالب یک شبکه عظیم، همه ظرفیت خود را در این راستا بکار گیرند، گفت: اعتیاد یک پدیده اجتماعی بزرگ است و باید برای آن یک عزم بزرگ اجتماعی وجود داشته باشد.






تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن