تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810396719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت صحنه تمام ناهنجاری های فرهنگی و مفاسد اخلاقی دست استکبار جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله مکارم شیرازی: پشت صحنه تمام ناهنجاری های فرهنگی و مفاسد اخلاقی دست استکبار جهانی است قم - ایرنا - آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید گفت: پشت صحنه تمام ناهنجاری های فرهنگی و مفاسد اخلاقی دست استکبار جهانی است.


به گزارش ایرنا از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با وی افزود: دشمنان اسلام و استکبار جهانی برای اندلس سازی جوامع و ملل اسلامی برنامه ریزی و هدف گذاری کرده اند، اما ان شاءالله با هوشیاری و بیداری ما به جایی نخواهند رسید.
وی در بخش دیگری از سخنانش به آسیب ها و تهدیدات ماهواره ها اشاره و تصریح کرد: در هر خانه ای که ماهواره به صورت آزاد و بدون قید و شرط وجود دارد، غالبا گرفتار مفاسد و مشکلات شده اند؛ از این رو باید مفاسد شبکه های ماهواره ای را به طرق مختلف برای مردم و خانواده ها روشن کرد.
آیت الله مکارم شیرازی همچنین با تاکید بر اینکه اسلام دارای فرهنگی غنی و جامع است، گفت: اگر برنامه ریزی ما درست و اصولی باشد کارهای بسیاری می توان انجام داد.
این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود، امر به معروف و نهی از منکر را از مهم ترین دستورات دین مبین اسلام دانست و تاکید کرد: با این وجود متاسفانه ما کم ترین اهمیت را به این فریضه که در متن قانون اساسی هم آمده است، داده ایم و عملا کار قابل ملاحظه ای برای آن انجام نداده ایم.
آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: برخی از افرادی که در راه امر به معروف و نهی از منکر شهید و مجروح شده اند، متاسفانه آن گونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته اند؛ گویی امر به معروف یک موضوع زائد و حاشیه ای است و از این بابت باید به خدا پناه برد.
وی با تاکید بر اینکه مساله امر به معروف و نهی از منکر را باید سیستماتیک و سازماندهی کرد، افزود: در تمام مساجد کشور نیز باید شورایی متشکل از ائمه جماعات، هیات امنا و و مسوول بسیج تشکیل شود تا برای آسیب شناسی مفاسد و ناهنجاری های محله ای که مسجد در آن قرار دارد برنامه ریزی منطقی کنند.
وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر اگر گروهی و با مدیریت صحیح باشد نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت، ابراز کرد: در صورت تشکیل اتاق فکری برای این مساله، شاهد نتایج بسیار خوبی خواهیم بود.
آیت الله مکارم شیرازی بیان داشت: بنده نیز پیگیری ها و رایزنی های لازم را به مجلس شورای اسلامی برای سازماندهی مساله مهم امر به معروف و نهی از منکر خواهم داشت، چراکه نمی توان به سادگی از کنار این موضوع مهم که در قانون اساسی آمده گذشت.
وی خطاب به رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه کار شما جهاد فی سبیل الله است و من برای موفقیت شما دعا می کنم، یادآورشد: به دوستان، برادران و خواهران سفارش کنید بهانه ای به دست دشمنان ندهند و هیچ گونه کاری که رنگ خشونت داشته باشد انجام نگیرد، حتی اگر گاهی افرادی متعرض آنها شوند با زبان خوب پاسخ شان را بدهند.
سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز برای دیدار با شماری از مراجع تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرد.
وی با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز دیدار و گفت و گو کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با آیات سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور نیز دیدار و گفت و گو کرد. ک/1
553 /
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن