تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکبار ستیزی محور برنامه های فرهنگی همدان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل بنیاد حفظ آثار همدان: استکبار ستیزی محور برنامه های فرهنگی همدان باشد همدان- ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: استکبار شناسی و استکبار ستیزی باید محور اصلی برنامه های دستگاه های فرهنگی این استان باشد.


به گزارش ایرنا ˈجعفر زمردیانˈ شامگاه دوشنبه در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان افزود: ارتقای سطح آگاهی فردی و جمعی در اجتماع، هدف اصلی مباحث دشمن شناسی است.
وی اضافه کرد:استقامت در کنار حفظ عظمت و اقتدار ایران اسلامی موجب شده تا دشمنان امروزه قابلیت های نظام را پذیرفته و به آن اذعان کنند.
وی همچنین با اشاره به حجم بالای برنامه های فرهنگی در استان همدان افزود: پیشرفت در حوزه فرهنگ در گرو تدوین برنامه های ماندگار و اثرگذار است.
زمردیان افزود: برنامه ها باید بر مبنای برش راهبردی و شناخت توطئه های دشمن و رخنه های فرهنگی و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی اجرا شود.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی، ترویج فرهنگ دینی با روحیه ایثار و شهادت و مقاومت ملی و استکبار ستیزی باید محوریت برنامه های فرهنگی باشد.
وی اظهار داشت: 78 شاخص فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در همدان شناسایی شده است که پژوهش های کاربردی و تدوین کارنامه تاریخ جنگ استان یکی از مهمترین برنامه ها است و همدان دومین استان در اجرای این برنامه است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان نیز در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بالا رفتن آستانه صبر و تحمل مردم می شود.
ˈناصر عارفˈ افزود: رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده های شهدا و افزایش سطح فرهنگی وارثان شهدا از مهمترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان است.
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز توسعه ورزش قهرمانی، همگانی و توریسم ورزشی را از برنامه های امسال این دستگاه برشمرد و گفت: لیگ های استانی از 182 لیگ در سال گذشته به 200 لیگ در سال جاری افزایش یافته است.
ˈرسول منعمˈ افزود:در سال جاری در نظر داریم192 دوره آموزشی برای مربیان ورزش این استان برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت فعال ورزشکاران استان در مسابقات ملی و بین المللی و افزایش حضور از 766 نفر به 804 نفر و همچنین افزایش کسب مدال از 54 به59 مدال در سال جاری برنامه های این اداره کل است.
وی بیان کرد: افزایش حضور مردم در ورزش های همگانی یکی از مهمترین اولویت های تربیت بدنی به شمار می رود.
7533/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن