تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور در ارومیه پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور در ارومیه پایان یافت ارومیه - ایرنا - هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور روز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف در ارومیه به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور در آیین پایانی این دوره از مسابقات که با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان نخبه قرآنی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور در ارومیه برگزار شد، با اشاره به تاثیرگذاری فعالیتهای فرهنگی به ویژه اقدامات قرآنی در بین دانشگاهیان و دانشجویان گفت: فرهنگ محوری از جمله اهداف اجرایی برنامه های مختلف در دانشگاه پیام نور است و در صدد هستیم در این راستا، زمینه تحول فرهنگی را در این دانشگاه ایجاد کنیم.
کریم نجفی برزگر اضافه کرد: کاهش ناهنجاری های اجتماعی، مسائل اخلاقی و مسائل خانوادگی از جمله نتایج فعالیتهای فرهنگی موثر در جامعه است که می توان این فعالیتهای فرهنگی را از دانشگاهها آغاز کرد.
وی اظهار کرد: در این خصوص فعالیت دانشجویان و اساتید دانشگاهی در راستای توسعه فرهنگی بسیار مهم است و باید این قشر فرهیخته نقش خود را به خوبی ادا کنند.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور با اشاره به تحصیل حدود یک میلیون دانشجو در استانهای مختلف تحت پوشش در واحدهای دانشگاهی پیام نور، ادامه داد: بیش از یک هزار و 250 نفر عضو هیات علمی با درجه استادی استادیار، دانشیار و استاد در این دانشگاه فعالیت دارند.
نجفی برزگر تعداد دانشجویان دختر این دانشگاه را قابل توجه عنوان کرد و افزود: افزون بر 60 درصد دانشجویان این دانشگاه را دختران و بانوان تشکیل می دهند.
وی در ادامه با قدردانی از دست اندرکاران اجرای هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور اضافه کرد: همراهی و همکاری بسیار خوبی برای برگزاری موفق این مسابقات در آذربایجان غربی وجود داشت که امیدواریم این امر در مسابقات آینده نیز مورد توجه مسوولان برگزاری قرار گیرد.
در پایان این مسابقات، تعداد بسیار زیادی از افراد شرکت کننده به عنوان نفرات برتر شناخته شدندو تندیس مسابقات را در بخش های مختلف از آن خود کردند.
در مراسم پایانی این دوره از مسابقات، تقی کهوریان معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی و ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز حضور داشتند.
مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور، از روز سه شنبه با حضور 550 نخبه قرآنی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور در ارومیه آغاز شده بود.
8137/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن