تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815069220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۰۰ زائر از گناوه عازم مرقد مطهر امام راحل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ۶۰۰ زائر از گناوه عازم مرقد مطهر امام راحل می شوند خبرگزاری پانا : فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: ۶۰۰ زائر از این شهرستان به منظور شرکت در بیست وپنجمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) راهی تهران می شوند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ساعت 15:26

به گزارش خبرگزاری پانا ،سرهنگ علیرضا غریبی  در جلسه ستاد پشتیبانی کاروان ارتحال این شهرستان افزود: سهمیه شهرستان گناوه برای اعزام به مرقدمطهر بنیانگذارجمهوری اسلامی 600 نفر تعیین شده بود که به محض اعلام زمان و مکان ثبت نام، ظرفیت تعیین شده تکمیل شد. وی اظهارکرد: این کاروان در آیین باشکوهی باحضور مسوولان و اقشار مختلف بدرقه خواهندشد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: یک تیم پشتیبانی، خدماتی و پزشکی این کاروان را همراهی می کنند.
امام جمعه گناوه گفت: راز محبوبیت وموفقیت امام خمینی (ره) در دوعامل بسیار مهم ایمان وتوکل برخداوند متعال و کارنیک نهفته است.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: پس ازعصر ائمه اهل بیت (ع) علمای بزرگی برای صیانت از اسلام برخاستند اما هیچ کدام از علما به بزرگی وتاثیرگذاری امام خمینی(ره) نبودند.
وی افزود: امام خمینی (ره) به پروردگار وقوم خود اعتماد راسخی داشت وهمین دوعامل باعث شد تا عنایات وتوجهات کبریایی ذات اقدس الهی شامل حال انقلاب اسلامی شده و مردم سراپا گوش به فرمان ایشان باشد و لحظه ای آن را تنها نگذارند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن