تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818954115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر رهبر معظم انقلاب، چهره کردستان را در حوزه صنعت دگرگون کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفر رهبر معظم انقلاب، چهره کردستان را در حوزه صنعت دگرگون کرد سنندج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بعد از سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان، چهره استان از تمامی جهات بویژه در حوزه صنعت دگرگون شد و پتانسیل ها و توانمندی های استان نمایان گردید.


پیمان اسراری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به کردستان نقطه عطفی در زمینه سرمایه گذاری های بزرگ در استان بود و باعث ورود شرکت های سرمایه گذاری بزرگی همانند بنیاد برکت و شستا شد.
وی گفت: با سرمایه گذاری این شرکت ها و گسیل سرمایه های مادی و معنوی بسیار زیاد به کردستان، به طور قطع چهره بیکاری از استان رخت بر خواهد بست و کردستان را می توان در سطح استان های برخوردار کشور قلمداد کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سرمایه گذاری های صنعتی و معدنی با توجه به هزینه بر و زمان بر بودن طرح ها، نسبت به انواع سرمایه گذاری های دیگر به زمان بیشتری نیاز دارند اما در عوض اشتغالزایی پایدار و سالمی را برای کشور به ارمغان می آورند.
اسراری افزود: با توجه به موقعیت، توانمندی ها و پتانسیل های اقتصادی و اجتماعی استان کردستان و توجه بیشتر مسوولان به استان در جهت بالفعل کردن این توانمندی ها، به طور قطع در آینده ای بسیار نزدیک شاهد کردستانی آبادتر و توسعه یافته خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان در تمامی زمینه ها باعث رونق کردستان شده است گفت: در بخش پروژه های اقتصادی 16 طرح به بنیاد برکت معرفی شده است و بنیاد برکت نیز با 14 طرح، تفاهم نامه منعقد کرده است.
اسراری، کل مبلغ پیش بینی سرمایه گذاری در این طرح ها را یک هزار و 450 میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال دو هزار و 794 نفر عنوان کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یکی دیگر از شرکت های سرمایه گذار در استان شرکت شستا است که در قالب شرکت لاستیک بارز کردستان در استان سرمایه گذاری کرده است.
به گفته وی مبلغ کل پیش بینی سرمایه گذاری این شرکت نیز 250 میلیارد ریال اعتبار ریالی و 100 میلیون یورو اعتبار ارزی با پیش بینی اشتغال 960 نفر است.
وی گفت: این طرح در دو فاز در حال اجرا است که فاز اول به بهره برداری رسیده و فاز دوم در حال پیگیری و اجرا است.
اسراری از سرمایه گذاران خواست با توجه به آماده بودن تمامی زیرساخت ها در استان و همچنین پتانسیل های موجود از جمله معافیت های سرمایه گذاری، نزدیکی به کشور عراق، جوانان تحصیل کرده و نیروی کار ارزان، نسبت به سرمایه گذاری در استان اقدام کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اردیبهشت سال 88 به مدت هشت روز مهمان مردم کردستان بود.
در سفر پر خیر و برکت رهبری به کردستان یک هزار و 158 پروژه و طرح در بخش ها و حوزه های مختلف با اعتبار اولیه 800 میلیارد تومان برای توسعه استان تعریف شد که این اعتبار تا کنون به هزار و 891 میلیارد تومان افزایشض یافته است.
از کل پروژه های مصوب سفر رهبری به استان کردستان تا کنون 980 پروژه به اتمام رسیده و 170 پروژه هم در دست اجراست.ک/3
533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن