تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815287642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اعتکاف در 275 مسجد خوزستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم اعتکاف در 275 مسجد خوزستان آغاز شد اهواز - ایرنا - مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: همزمان با 13 رجب، مراسم اعتکاف در 275 مسجد استان آغاز شده است.


حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد حسین بلکˈ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این تعداد 140 مسجد به عنوان مرکز اعتکاف بانوان و بقیه مساجد میزبان اعتکاف برادران هستند.
وی افزود: برنامه های جشن میلاد امام علی (ع)، استفاده از سخنرانان، کارشناسان و اساتید، ختم قرآن، جلسات معرفتی برای تبیین مسائل اعتقادی و اخلاقی با استفاده از اساتید مجرب و نشست های پرسش وپاسخ به سوالات برگزار می شود.
حجت الاسلام بلک با اشاره به اینکه بالغ بر 80 درصد جمعیت شرکت کننده در این برنامه ها جوانان هستند ،تصریح کرد: در دانشگاهها با پیگیری های مسوولان دانشگاه به ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، 18 مسجد در استان خوزستان ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: در اهواز یک برنامه ویژه اساتید و خانواده های آنان تعیین شده که از یکی دوسال گذشته برگزار شده است.
وی گفت: استقبال مجموعه دانشگاه بسیار گسترده ارزیابی شده است و مساجد امروز به برگزاری برنامه های معنوی و محتوایی پرداختند.
حجت الاسلام بلک خاطرنشان کرد: آیین اعتکاف همه ساله مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار می گیرد که امسال نیز از یک ماه گذشته، فعالیت ستاد برگزاری این آیین انجام شد و هماهنگی های لازم بین پایگاهها و مساجد به عمل آمد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: آیین اعتکاف از 13 تا 15ماه رجب ادامه دارد.
7157/642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن