تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821044723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین تجربه گیلان در میزبانی رقابت های تنیس کشور، مفید بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اولین تجربه گیلان در میزبانی رقابت های تنیس کشور، مفید بود رشت - ایرنا - رییس هیات تنیس استان گیلان گفت : برگزاری رقابت های تنیس قهرمانی کشور، اولین تجربه برای استان گیلان محسوب می شود که بسیار مفید بود.


ˈ حسین مهری ثابت ˈ روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : برای اولین بار در طول تاریخ تنیس گیلان ، این استان میزبان رقابت های قهرمانی کشور شد و شش ورزشکار گیلانی نیز در این دوره از رقابت ها حضور داشتند .
وی اظهار کرد : یکی از اهداف مهم ما در میزبانی این رقابت ها ، افزایش سطح کیفی بازیکنان گیلانی بود که خوشبختانه به این امر دست یافتیم و ورزشکاران گیلانی با ورزشکاران برتر و مطرح این رشته به رقابت پرداختند .
وی ادامه داد : رقابت های تنیس قهرمانی کشور در سه منطقه برگزار می شود که رقابت های منطقه یک با حضور 36 تنیس باز از استان های تهران ، البرز ، اصفهان ، قزوین ، همدان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، سمنان ، گیلان و مازندران در رشت برگزار شد .
رییس هیات تنیس استان گیلان بیان کرد : خوشبختانه سطح کیفی این دوره از رقابت ها بسیار بالا بود و اکثر مسابقات نزدیک به هم و فشرده برگزار شد که این امر نشان دهنده سطح کیفی بالای این رقابت ها بوده و تنیس بازان نیز از این رقابت ها رضایت کامل داشتند .
وی اضافه کرد : در پایان این مسابقات نیز چهار ورزشکاری که به مرحله نیمه نهایی صعود کردند ، جواز حضور در رقابت های پایانی تنیس قهرمانی کشور را کسب کردند.
ˈ مهری ثابت ˈ در ادامه گفت : مرحله نهایی رقابت های تنیس قهرمانی کشور ، حدود یک ماه دیگر با حضور نفرات برتر سه منطقه ، در همدان برگزار خواهد شد .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، رقابت های تنیس قهرمانی منطقه یک کشور امروز (سه شنبه) در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای شهرستان رشت پایان یافت و در نهایت، هادی فرزانه از استان مازندران عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.
حامد پژند از استان قزوین دوم و ابراهیم خزایی از استان البرز و فرزاد رحیمی از تهران به طور مشترک عنوان سوم رقابت های تنیس قهرمانی منطقه یک کشور را به خود اختصاص دادند.ک/3
7285/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن