تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815313764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش ملی توسعه پایدار کالبدی - فضایی روستایی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی : همایش ملی توسعه پایدار کالبدی - فضایی روستایی برگزار می شود تهران -ایرنا - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد : نخستین همایش ملی توسعه پایدار کالبدی - فضایی روستایی با همکاری استانداری اردبیل دوم و سوم تیر ماه سال جاری برگزار می شود.


گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد یادشده حاکی است : کمک به تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه کشور (94- 1390) ، شناخت علمی و عملی اصلاح کالبدی – فضایی روستاها، شناسایی رویکردهای یکپارچه در زمینه برنامه ریزی توسعه پایدار مکانی – فضایی روستاها از جمله اهداف برپایی این همایش ملی است .
همچنین کمک به تسهیل جریان تهیه و اجرای طرح های توسعه و عمران روستایی و کمک به شناسایی و تعدیل محدودیت های مدیریت روستایی در کشور از دیگر اهداف پیش بینی شده این نشست محسوب می شود .
همایش یادشده ، در قالب سه محور اصلی مسکن و بهسازی روستایی ، ابعاد مکانی – فضایی توسعه پایدار و حکمروایی محلی برگزار می شود.
در عین حال 14 محور فرعی نیز در رابطه با موضوع های همایش مورد بررسی قرار می گیرد.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاد موظف در حوزه مسکن روستایی است و در چارچوب طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی سالانه 200 هزار واحد مسکونی را تحت پوشش قرار می دهد .
طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی از سال 1384 در قالب چهارمین برنامه توسعه کشور (88- 1384 ) به مورد اجرا گذاشته شده و تاکنون حدود دو میلیون دستگاه خانه روستایی نوسازی و بهسازی شده است .
امام خمینی (ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی در 21 فروردین ماه 1358 با صدور فرمان افتتاح حساب 100 وی‍ژه تامین مسکن محرومان ، بانی شکل گیری این نهاد انقلابی بودند .
اقتصام (1) ** 1559**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن