تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818954848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام دوره ای مزایای بسیاری در امر آموزش و پرورش دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه: نظام دوره ای مزایای بسیاری در امر آموزش و پرورش دارد دماوند- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: اجرای نظام دوره ای مزایای بسیاری در امر آموزش و پرورش ایجاد کرده است.


به گزارش ایرنا، ˈیعقوب ایمانیˈ روز دوشنبه در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر، با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مرحله نخست نظام دوره ای در شهرستان اظهارکرد: این نظام در 50 درصد مدارس ابتدایی شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.
این مقام فرهنگی شهرستان، بهبود مدیریت آموزشگاهی، امکان عملیاتی شدن بودجه آموزش و پرورش، رسیدن به تراکم نرمال کلاس ها، بالا رفتن اعتماد به نفس دانش آموزان پایه های پایین تر، ساماندهی نیروی انسانی و انتقال راحت تر تجربیات معلمان را از جمله مزایای اجرای نظام دوره ای عنوان کرد.
وی گفت: از هشت مدرسه ابتدایی این طرح در 2 مدرسه دخترانه و 2 مدرسه پسرانه اجرا شده که در مجموع رضایت والدین، معلمان و مربیان را به دنبال داشته است.
ایمانی مشکل ایاب و ذهاب برخی دانش آموزان متاثر از کمبود ناوگان حمل و نقل شهری را تنها نقطه ضعف این طرح در شهرستان برشمرد و تصریح کرد: انجام این مهم باید تا سال 95 در 100 مدارس ابتدایی شهرستان عملیاتی و اجرایی شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در ادامه با اشاره به تحقق تمامی مصوبات جلسه قبل شورا، اجرای مرحله سوم آمادگی دفاعی پسران در ارتفاعات ˈسیرکوهˈ و آمادگی دفاعی دختران در مدارس، مراسم نمادین هفته سلامت در مدرسه ˈحضرت معصومه(ص)ˈ، نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان های دخترانه ˈشیخ محمد بلیغˈ و پسرانه ˈامام علی(ع)ˈ، تعیین مسؤول امور خیّرین شهرستان، برگزاری جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی و پسران پایه سوم راهنمایی را بخشی از فعالیت های این نهاد بیان کرد.
وی اجرای حکم قلع و قمع در زمین متعلق به آموزش و پرورش در روستای ˈحصاربنˈ، برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم، دیدار با خانواده شهید ˈجلال چمنیˈ از شهدای معلم شهرستان، دیدار با مسن ترین فرهنگی شهرستان، استقبال از ˈهادی شجاعˈ دروازه بان تیم ملی فوتسال دانش آموزی و عضو تیم نائب قهرمان جهان، تشکیل جلسه با فرماندهان بسیج دانش آموزی مدارس در جهت توسعه فرهنگ بسیجی و برگزاری مراسم شکرگزاری قران آموزی را از جمله برنامه های اجرا شده در یک ماه گذشته عنوان کرد.
در این جلسه همچنین حجت الاسلام و المسلمین ˈعبدالعلی استیریˈ امام جمعه شهرستان فیروزکوه با تبریک فرا رسیدن اعیاد رجبیه و ایام البیض اظهارکرد: امام علی(ع) از شخصیت جامع الاطرافی برخوردارند که حتی علمای بزرگ اهل سنت در برابرشان زانو زده و زبان به اعتراف گشوده اند.
وی به بیان کلامی از ˈفخر رازیˈ مفسر بزرگ علم کلام و از علمای اهل سنت پرداخت که می گفت ˈکسی که علی(ع) را به عنوان امام انتخاب کند، دستگیره ای محکم برای ایمان به دست آورده استˈ و افزود: فضایل آن حضرت بحدی است که نشاندهنده روح بلند ایشان است.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، شهردار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، رییس شورای اسلامی شهر، معاونان آموزش و پرورش، نماینده انجمن اولیاء و مربیان و نمایندگان مقاطع تحصیلی از جمله حضار در جلسه بودند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن