تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813308938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهریان: حضور زنان در تصمیمات کلان ورزشی پیگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهریان: حضور زنان در تصمیمات کلان ورزشی پیگیری می شود تهران - ایرنا - معاون امور زنان وزارت ورش و جوانان در نخستین جلسه کارگروه ورزش زنان تصریح کرد: حضور زنان در تصمیمات کلان ورزشی پیگیری می شود.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان روز دوشنبه در این جلسه گفت: در این نشست شماری از نخبگان ورزش زنان گرهم آمدند که به دلیل محدودیت، از تجربه و اطلاعات 9 نفر بهره گرفته شده است.
شهریان افزود: با تشکیل شورای راهبردی در وزارت ورزش و جوانان، کارگروه های تخصصی شکل گرفت که کارگروه ورزش زنان با هدف تدوین راهبرد در زیر مجموعه این شورا قرار گرفت.
وی، قدم نخست برای توسعه ورزش زنان را افزایش حضور آنها در راس فدراسیون ها و هیات های ورزشی عنوان کرد و گفت: ضرورت حضور زنان باید در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های هیات ها و فدراسیون های ورزشی افزایش یابد.
معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد، نتایج خروجی از این کارگروه بتواند به تحقق اهداف زنان در عرصه ورزش کمک کند.
شهریان در این جلسه، گام اول برای پیشرفت امور ورزش زنان را تشکیل ˈساختار منسجمˈ دانست و افزود: باید بحث ساختار را در دل استان ها هم پیگیری کنیم.
شجیع مشاور وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با شورای راهبردی این وزارتخانه هم گفت: تشکیل این شورا تجربه جدیدی نیست زیرا که در گذشته وجود داشت اما به دلیل نبود ساختار مشخص تعطیل شد.
وی افزود: در این مدت توانستیم ˈشورای راهبردی جوانانˈ را تشکیل دهیم و به دنبال تشکیل ˈشورای راهبردی ورزشˈ هم هستیم.
شجیع از تشکیل 31 کارگروه استانی خبر داد و گفت: سی و یک کارگروه استانی را برای این شوراها انتخاب کرده ایم تا اهداف راهبردی در استان ها اجرایی شود.
مشاور وزیر ورزش و جوانان در خصوص کارگروه های تشکیل شده اظهار داشت: در درون شوراها، کارگروه هایی نظیر قانون تاسیس وزارت ورزش و جوانان، تدوین برنامه راهبردی وزارت ورزش و جوانان، اخلاق ورزشی، پیوست فرهنگی، کارگروه مهندسی ورزش، توسعه ورزش همگانی و کارگروه ورزش زنان تشکیل دادیم.
وی ادامه داد: در مرحله نخست، اهداف راهبردی حوزه بانوان به این معاونت ابلاغ می شود و اعضای این کارگروه، راهکارهای عملیاتی را تدوین می کنند تا از برنامه ششم توسعه عقب نمانیم.
شجیع خاطرنشان کرد: این کارگروه یکی از مهم ترین کارگروه های تشکیل شده است که باید خروجی های مشخصی داشته باشد تا ورزش نیز دیده شود. به طور کلی تصمیم سازی در حوزه بانوان توسط این کارگروه انجام می شود.
این کارگروه روز یکشنبه با رباب شهریان، طاهره طاهریان، بتول مشرف جوادی، میترا کریمی، فریبا محمدیان، مهین فرهادی زاد، صغری شیوایی، میترا روحی، فریبا محمدی، ماندانا رسولی، لاله عبادی و رضا شجیع برگزار شد.
در این نشست، اعضا با ارایه نقطه نظرات خود به بیان مشکلات زنان در ورزش کشور پرداختند.
گفته می شود، دومین نشست این کارگروه روز 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
ورزشی (1). ** 9250 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن