تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820332475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت عزم خود را برای تحقق اقتصاد پویا جزم کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جیرفت: دولت عزم خود را برای تحقق اقتصاد پویا جزم کرده است جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت، گفت: دولت در سال جاری عزم خود را برای ایجاد اقتصاد پویا عزم کرده و نظام بانکی در تحقق این هدف نقش موثری دارد.


به گزارش ایرنا، احمد امینی روش شامگاه یکشنبه در نشست شورای بانک های شهرستان جیرفت افزود: بانک ها بازوی اقتصادی دولت هستند و باید با تمام توان از طرح های اقتصادی دولت حمایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم سال گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی 22 بهمن حماسه سیاسی را محقق کردند اما حماسه اقتصادی آنطور که باید محقق نشد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: دولت در این زمینه تمام تلاش خود را بکار گرفته و همه ما وظیفه داریم دولت را کمک کنیم.
فرماندار جیرفت با بیان این که نگاه دولت به بانک ها دستوری نیست افزود: دولت به بانک مرکزی به صورت دستوری نگاه نمی کند و بانک ها را در بهبود اقتصاد کشور سهیم می داند.
وی گفت: دولت از بانک ها حمایت می کند و بانک ها برای مطالبات خود برنامه ریزی کنند زیرا از پشتیبانی همه جانبه دولت برخوردار هستند.
امینی روش افزود: اولویت نخست بانک ها باید وصول مطالبات باشد و با تقویت حوزه حقوقی خود این امر را به سرانجام برسانند.
وی خاطرنشان کرد: نظام بانکی با دید مردمی به اقتصاد نگاه کند که اقتصادی مردم محور داشته باشیم و بانک ها در راستای بهبود صنعت، تجارت، معدن و صنایع تبدیلی سهیم شوند.
فرماندار جیرفت تصریح کرد: بانک ها در بسیاری از طرح ها بزرگ کشور سهیم شده اند و در شهرستان نیز بانک ها به کمک بخش صنعت، معدن و کشاورزی بیایند و با تقویت مشاغل خرد و کوچک، اقتصاد خانواده ها را تقویت کنند.
وی با اشاره به افت قیمت گوجه فرنگی گفت: با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش سه کارخانه رب گوجه فرنگی نیمه فعال را فعال کردیم که روزانه یکهزار تن محصول گوجه کشاورزان را خریداری می کنند و بانک ها در این بخش نقش موثری داشتند.
امینی روش تصریح کرد: خدمات بانک ها بسیار ارزشمند بوده و با وجود محدودیت های اعتباری همکاری لازم را با دستگاه های اجرایی شهرستان داشته اند.
وی ادامه داد: ستاد دریافت معوقات بانکی با حضور دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و فرمانداری برای وصول مطالبات بانک ها باید راه اندازی شود و از سوی دیگر بانک ها با توجه به خسارت های ناشی از سرمازدگی و خشکسالی های متوالی رعایت حال مردم را داشته باشند و تکریم ارباب روجوع بویژه تکریم از خانواده شهدا را مورد توجه قرار دهند.
مسوولان بانک ها نیز در این نشست به ارایه گزارش عملکرد و درخواست های خود پرداختند.
شهرستان جیرفت با بیش از 280 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.ک/2
7444/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن