تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805123034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم دولت براي فعال کردن گردشگري در عرصه اقتصاد کشور/گردشگري ايلام رونق مي گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳ب.ظ)
عزم دولت براي فعال کردن گردشگري در عرصه اقتصاد کشور/گردشگري ايلام رونق مي گيرد معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در چهارمين سفر استاني کاروان تدبير و اميد به استان ايلام صبح امروز وارد شهرستان بدره شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود سلطاني فر صبح امروز به عنوان نماينده دکتر روحاني رئيس جمهور کشورمان در جمع پرشور مردم بدره در مسجد جامع اين شهرستان از مردم مومن، شهيدپرور و عزيز بدره تشکر کرد و گفت: رئيس محترم جمهور و اعضاي هيات دولت در استمرار سفرهاي استاني، ايلام را به عنوان چهارمين مقصد سفر دولت انتخاب کردند و اميدواريم در اين سفر با بررسي مسائل و مشکلات و يافتن راه حل آنها با کمک، راهنمايي و حمايت مردم و مسئولان تدابير لازم اتخاذ شود.
سلطاني فر که حامل سلام دکتر روحاني رئيس جمهور کشورمان به مردم شهرستان بدره بود قول داد به نمايندگي از سوي ايشان براي حل مشکلات استان ايلام و شهرستان بدره تدابير اساسي انديشيده شود.
وي با بيان اينکه بعد از گذشت 35 سال از حيات جمهوري اسلامي ايران مي توانيم با افتخار به نسل جديد کشورمان بگوييم که طي اين سالها مسئوليت ها صحنه رقابت مسئولان براي خدمت به مردم بوده است خاطرنشان کرد: دغدغه مسئولان بويژه دولت تدبير و اميد طي اين سالها خدمت گزاري، تلاش و کوشش بيشتر براي حل مشکلات و تامين آسايش و آرامش مردم است.
معاون رئيس جمهور با ذکر خاطره اي از دوران حضور خود در مهرماه سال 1359 به عنوان رزمنده بسيجي در استان ايلام يادآورشد: خاطرات بسيار زيادي از صلابت و رشادتهاي مردم ايلام در زمان جنگ تحميلي داريم؛اگر مردم غيور و رزمندگان دلاور و عشاير قهرمان ايلام با رشادت در برابر جنگ افزارهاي پيشرفته دشمن ايستادگي نمي کردند اين استان به تصرف دشمن درمي آمد، ولي مردم قهرمان اين شهرستان با ايمان و با تقديم عزيزان و فرزندان برومند خود مانع پيشرفت دشمنان شدند و کارنامه زريني در حفظ و پاسداري از مرزهاي استان و کشور از خود بر جاي گذاشتند.
وي در ادامه با بيان سابقه جنگهاي تاريخي ايران و روس و جنگ جهاني دوم افزود:طي اين جنگها بخش هاي وسيعي از کشورمان جدا شد و از دست رفت اما در جنگ تحميلي با رشادت، ايثار، دلاوري و ايمان مردم يک وجب از خاک ايران به تصرف دشمن درنيامد.
سلطاني فر حضور و دلاوري همه اقوام، اديان کشورمان در کنار هم در جنگ 8 ساله تحميلي را ويژگي مهم اين جنگ برشمرد و گفت: ايلام قهرمان يکي از عرصه هاي افتخارآميز دفاع مقدس بود و ما در اين برهه از زمان وظيفه داريم که رشادت، سلحشوري و افتخار را به نسلهاي آتي منتقل کنيم.
وي در ادامه به مسائل و مشکلات استان ايلام اشاره و خاطرنشان کرد: اشتغال مردم بدره و استان ايلام مهمترين معضل در کشور، استان و اين شهرستان است؛ متاسفانه اقتصاد کشور به دليل مشکلات سالهاي قبل در رکود است و دولت تدبير و اميد تلاش دارد بخشهاي صنعت، کشاورزي، خدمات، بازرگاني، گردشگري و صنايع دستي را در عرصه اقتصاد فعال کند.
وي با بيان اينکه اقتصاد استان ايلام اقتصاد کشاورزي است تاکيد کرد: خوشبختانه تامين و ذخيره سازي آب با ساخت سد سيمره د ر اين استان انجام شده است.
وي قول داد به عنوان نماينده ويژه رئيس جمهور پروژه تلمبه ذخيره آب در شهرستان بدره را که نيمه کاره مانده است از طريق وزرارت نيرو پيگيري کند و اين پروژه زيربنايي د رآينده نزديک بهره برداري شود تا کشاورزان منطقه از اين نعمت استفاده کنند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ادامه با اشاره به نبود امکانات درماني و اورژانسي در شهرستا ن بدره تاکيد کرد: حق مردم شريف اين شهرستان است که از حداقل امکانات درماني برخوردار باشند از اين رو در اين خصوص با وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي صحبت خواهم کرد.
وي در اين راستا به سياست دولت مبني بر کاهش هزينه هاي درماني مردم اشاره کرد و از آغاز طرحي که در همين خصوص در روزهاي گذشته از سوي دولت آغاز شده است اشاره کرد.
نماينده ويژه رئيس جمهور در چهارمين سفر استاني هيات دولت به ايلام درادامه افزود: شهرستان بدره تازه تاسيس است و بايد ادارات دولتي با ساختار شهرستان شکل بگيرد.
وي قول داد با استاندار ايلام و سازمان مديريت و برنامه ريزي مذاکره کند تا نمايندگي هايي که قبلا در سطح بخش بدره فعال بودند بعد از شهرستان شدن به اداره ارتقاء پيدا کنند و ادارت جديد هم با حضور نيروهاي تحصيلکرده و فارغ اتحصيل اين شهرستان در بدره تشکيل شود.
وي همچينين در خصوص فعاليت سازمان ميرا ث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در استان ايلام قول داد با پيگيري مسائل حوزه گردشگري موجب رونق سفرهاي عبوري و اقامتي در اين شهرستان و غني سازي اوقات فراغت مردم شود.
وي در پايان هفته معلم را به فرهنگيان شهرستان بدره تبريک گفت و با اشاره به نامگذاري سال جديد به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي ابراز اميدواري کرد درکنار توسعه اقتصادي شاهد توسعه فرهنگي، بوده و با عزم ملي و مديريت جهادي در عمل برنامه هاي خوب فرهنگي در سطح کشور اجرا شود.
بر اساس اين گزارش پيش از سخنان معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، امام جمعه و فرماندار بدره نيز به طرح مسائل و مشکلات اين شهرستان پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن